rotweer!!!

Ik baal er zeker van!
Mijn man is nu naar zijn werk en komt vanavond laat thuis. Dus ik zit hier thuis, zonder auto naar de regen buiten te kijken! En ik wil smiddags altijd zo graag even naar buiten!!
Maar goed, we gaan wel een binnen-speel dag ervan maken..
Liefs Nelleke

Nou! Wij hebben jochie bij zijn tante's gebracht om te spelen zodat papa en mama ook een speel-date kunen maken, hahhaha! Nee hoor, we dachten de laatste zaterdag gaan we wat leuks doen samen... Niet dus! Het ergste is dat ik nu precies weet wanneer de kraamhulp komt, ben dus nu de baby-kamer aan het poetsen, bij Thomas stoffen en poetsen, ons bed maar vast verschonen, de was wassen en strijken en vouwen en wegwerken.... en ach, alles eigenlijk! te triest voor woorden eigenlijk met dit weer!

Laat jij 's gauw alles uit je handen vallen en ga met je vent uitgebreid lunchen of een high tea laten aanrukken!
Ook met slecht weer kun je hele leuke dingen samen doen!!

baal er ook van mijn man is ook werken dus ook geen auto voor de deur! en ik moet nog naar de winkel maar daar heb ik met dit weer geen zin aan Kan ook een voorbeeld nemen aan marek die ligt zo heerlijk te slapen hahaha
mira mv marek

jongens gewoon naar buiten gaan, van die paar sputtertjes smelt je echt niet, het is niet koud dus je kan best ff lekker wandelen
(nu niet meer hoor, is beetje laat )

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan