Roze afscheiding 10 weken zwanger, ongerust

<p>Hoi Dames,</p><p>Sinds vanochtend zit de schrik er hier flink in, graag lucht ik hier dan ook mijn hart. </p><p>Op dit moment ben ik 10 weken en 5 dagen zwanger. 2,5 week geleden een goede echo gehad, wat was dat fijn! Mijn zwangerschap was ik tot nu toe dan ook vrij zorgeloos. </p><p>Tot dat ik vanochtend na het plassen een flinke hoeveelheid roze afscheiding zag op het toiletpapier. Ik voelde alle moed in mijn schoenen zakken. </p><p>De rest van de dag heb ik nog 2 maal roze afscheiding gezien, gelukkig wel aanzienlijk minder dan de eerste keer. Deze 2 keren was het eigenlijk minimaal te noemen. </p><p>Ik mag morgen gelukkig langs komen voor een extra echo, maar dat lijkt voor nu nog een eeuwigheid te duren ..</p><p>Daarom hoop ik was moed en energie uit jullie ervaring te putten, hebben jullie wel eens te maken gehad met roze afscheiding in het eerste trimester?</p><p>Liefs een bezorgde mamma</p><p> </p><p> </p>
 
Ja hoor, tot 3x toe. Nu een gezond ventje van 3 weken ? Komt heel vaak voor.

Idd zenuwslopend, verschrikkelijk. Heel fijn dat je morgen langs kunt komen!
 
Dankjewel voor jullie reacties, dat stelt weer iets gerust gelukkig.
Helaas is het nog niet gestopt, wel steeds kleine beetjes .. was zenuwslopend die onzekerheid zeg, ik herken mezelf echt niet. 
 
Hi! Ik hoop dat je je echo inmiddels al gehad hebt en dat het positief nieuws is, maar ik had dit ook bij mijn zwangerschap rond die termijn. Ik schrok me dood, net als jij, we waren in een cafétje en het (alcoholvrije) bier smaakte me de hele avond niet meer. Maar bij ons zat alles goed, het kan heeel goed zijn dat er een adertje gesprongen is in je baarmoedermond (die is extra goed doorbloed nu). Als je dan een beetje "kracht zet" op de wc kan zo'n adertje makkelijk springen en zelfs als je niet echt iets anders doet dan gewoon plassen kan dat gebeuren. Hoop dat jullie een mooie echo hebben vandaag!
 
Bedankt voor je reactie! Super lief ?
Ik heb inmiddels mijn echo gehad, en wat een opluchting! Alles was goed, ons kindje groeit mooi volgens schema. 
Het bloeden is alleen nog niet gestopt, dus ik hoop dat dat snel afneemt en niet alsnog een slecht voorteken is.
Jullie reacties helpen me in ieder geval enorm!! Dankjewel daarvoor ?
 
 
Terug
Bovenaan