Roze afscheiding 9 dpo

<p>Hi lieve dames,</p><p>Ik ben vandaag 9 dpo en heb zojuist bij het afvegen wat roze/lichtbruine afscheiding gezien. Vandaag heb ik begin van de middag best krampen gevoeld zo onder m’n schaambeen en behoorlijk wat steken in m’n linkerborst. Begin van de avond voelde ik me opgeblazen en werd ook echt misselijk met kokhalzen tot gevolg. Ik zou over zo’n 2/3 dagen ongesteld kunnen worden…. Ik vraag me nu zo af of dit een innesteling zou kunnen zijn? Het is nauwelijks bloed te noemen, echt gewoon een ‘klodder’ afscheiding die gewoon een lichte kleur heeft of zou dit het voorteken zijn van mijn menstruatie? <br /><br /></p><p>Hebben jullie ervaringen?? Ben zo onzeker, sorry!</p>
 
Hoi Boterbloempje, 
 
Ik heb ook meerdere keer oud bloed gehad met afvegen en afscheiding. dan had ik het weer even niet en een paar dagen later weer wel. 
Ik had dat ook op 7/8 dpo en teste op 9 dpo al positief. 
ik dacht eigenlijk vandaag mijn NOD te hebben, maar teste vorige week dinsdag al positief vrijdag een CB gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Heb ook al snel veel steken, hoofdpijn met vlagen misselijk en meer trek. Misschien ben ik al verder dan ik dacht.Heb 2 juni de eerste echo. 
heel benieuwd hoe het verder gaat bij jou! hou je mij op de hoogte?
 
Hey Alison,
gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super leuk en wat fijn dat je zo vroeg al positief testte. Is dit jullie eerste? Gister na de afscheiding een test gedaan en ik zag echt een mini tuurstreep, maar dan ook echt minimaal... 
Gisteren nagenoeg geen roze afscheiding meer gehad en vandaag helemaal niet meer. Vanmorgen wel enorm misselijk! De testdrang is groot, maar probeer nu niet meer te testen tot vrijdag. Hoop dan op een overduidelijk resultaat ?
 
oh wauw, dat is echt super spannend!! klinkt heel goed. ben heel erg benieuwd naar je test vrijdag. Heb je een foto van deze test?Voor jou je eerste kindje?
Voor mij mn 2e kindje, maar vind het nu nog spannender geen idee waarom. De dagen tot aan de echo duren een eeuwigheid :) 
 
jaaaa, jheej wat leuk! gefeliciteerd! inderdaad lekker van genieten. Heel benieuwd wanneer jij je eerste echo hebt. 
 
 
Terug
Bovenaan