Roze afscheiding! Help.

Hey dames,

Net bij het afvegen een klein slijmding van ongveer 2milimeter rood en de rest roze afscheiding. Maak me nu toch wel een beetje zorgen. Had vorige week al een scho met kloppend hartje maar volgends mij zegt dat niks.

Lieverd,

Het hoeft echt niet gelijk te betekenen dat het mis is. Bij onze mamaclub (dec) waren er zelfs behoorlijk wat dames die roze afscheiding hadden en zelfs bloedverlies maar ze zijn (gelukkig) allemaal nog zwanger en inmiddels al ruim over de helft.

Het kan allerlei oorzaken hebben hoor. Zou wel voor de zekerheid morgen even je vk bellen en het uitleggen. Zolang je geen helder rood bloed verlies hebt (of stolsels) en heftige buikkrampen en er zeer waarschijnlijk niets aan de hand.

Sterkte meid! Liefs Lynn. (nov/dec mama)

Thnx dames,

Ik ben 9 weken vandaag. Heb met 7,5week hartje gezien. Heb bij mij zoon met 10weken zwangerschap veel bloed verloren. Dus ja het kan alleen dit is zo sluipend alsof het erin sluipt. Mijn zus heeft namelijk een miskraam gehad en zo is het bij haar ook begonnen. Tis maar 1x geweest net met afvegen. Nu al niet eens meer dus maar afwachten meer kan je niet. Maar baal wel als een stekker heb nog geen spatje gezien.

succes meid, misschien valt het allemaal wel mee. Heb je ook buikkrampen? Het is helaas wel afwachten, maar ik denk dat je over 2 dagen wel uitsluitsel hebt hoor.

het kunnen ook kleine adertjes zijn die gesprongen zijn, die zijn zeer gevoel en vooral als je net sex hebt gehad, ik heb het ook wel is gehad roze afscheiding en als ik dan de verloskundige belde was dat altijd het eerste wat ze vroeg, of als je hebt zitten persen met poepen.succes xxx

Hey meid! Ik schrik van je bericht...... Het is schrikken maar zolang je geen helder bloed verliest, buikkramp hebt en je kwaaltjes nog aanwezig zijn probeer je dan geen zorgen te maken.

Ik hoop dat alles verder goed verloopt!

HOi dames,

Heb gisteren inderdaad zitten persen met poepen. Afscheiding was maar 1x gisteren nu niks meer. Geen krampen wel lichte rugpijn. Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig! Dus het zou wel niks wezen.

Temminste dat hoop ik....

Bedankt dames

Terug
Bovenaan