Roze afscheiding, immense angst

<p style="text-align: right;">Dag iedereen, </p><p>Ik weet sinds dinsdag dat ik in verwachting ben en kon men geluk niet op. Het was wat vroeg om te testen maar zelf de gewone testen waren positief (de nod testen) </p><p>Nu heb ik vandaag wat rozige afscheiding en ben ik enorm enorm enorm bang dat het mis gaat. </p><p>Kunnen mensen met een positief verhaal hierrond eens reageren? Mss kom ik zo tot rust.</p><p>Ik ben nu rond men verwachte menstruatie maar heb niet de hevige krampen die ik anders heb. </p><p>Wel al een hele week krampen en steken maar enkel aan de li zijde  richting liés </p><p>Ik kan pas maandag naar de arts </p>

Ik had een soort van hele lichte menstruatie. Was totaal niet bezig met testen.
Een week later, paar dagen voor een feest, bedacht ik me. Go dat was wel erg weinig. Test gedaan en die was positief. Ik shock. Gepland maar niet zo snel. Maar ook gewoon krampen en de rest voelde ik mij normaal.
Tussen door ook nog af en toe druppels helder bloed. Kan allemaal geen kwaad

Super bedankt voor de positieve vertelsels! Het is idd niet zoals men gewone bloeding maar toch boezemd het me een grote angst in. Ik had nooit verwacht dat men hormonen zo een loopje met me gingen nemen :eek: men testen zijn ook nog steeds positief dus duimen dat het weldra over is en ik in november een mooi kindje heb 

Hey, 
Men innesteling is echt al gebeurt hoor. 
Ik had men ei op 16 februari :)
Maar vandaag niet te bekennen  hopelijk blijft het zo want ik vond het maar eng. 
Ga blij zijn als ik maandag bij de Dr ben geweest
Ik vraag me nu alleen af of ik wel zou gaan als het bij die ene keer blijft  Die hebben het immers ook druk he:/

Terug
Bovenaan