Roze afscheiding

<p>Hallo dames, </p><p>2 dagen geleden heb ik licht positief getest. Sinds die dag heb ik iedere keer roze afscheiding (alleen tijdens het afvegen). </p><p>Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad. Ik weet dat het van de innesteling kan zijn, alleen ik had al positiefs getest voor het begon.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? </p><p> </p>

Wel ervaring mee, maar helaas geen goede ervaring. Bij mij was dat ook zo en ging 3 dagen door, daarna brak toch mijn ongesteldheid door. 

Maar dat hoeft bij jou natuurlijk niet hetzelfde te gaan, gewoon rustig afwachten :)

Ik heb tussentijdse bloedingen gehad, niet heftig maar had toen wel even gebeld met verloskundige. Die gaf aan dat als erg geen heftige bloedingen zijn(meer dan ongesteldheid) en/of geen menstruatiepijn , het kan zijn dan het contactbloeding is, alles daar beneden is goed doorbloed nu dus een tikkie kan al voor een bloeding zorgen.
Houdt het dus rustig in de gaten. Als het al is gestopt en je hebt geen krampen, hoeft er niks aan de hand te zijn. Anders kan je hiervoor altijd je verloskundige bellen. Heel veel succes! 

X Irene

Terug
Bovenaan