roze afscheiding

hallo allemaal,
heb net eergister een test gedaan en die is positief. HOERA! ben nu 5 dagen overtijd.

enige waar ik zo ontzettend onzeker over ben, is dat ik vanaf dag 1 overtijd al roze afscheiding heb. Dag 1, had ik iets roze afscheiding. Toen 3 dagen niets. Maar nu sinds gister en vandaag al 3x iets roze afscheiding gehad.

ik word er helemaal onzeker van. ik weet wel dat ik niets kan doen aan t feit als t fout gaat....maar ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die dit herkennen???

hoor t graag.

gr.Petra

Petra,

Zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik heb vorige week zaterdag een test gedaan en die was positief. Zondag had ik een beetje roze afscheiding dus weer een test gedaan. Streepje was een stuk lichter dan die van zaterdag maar misschien kwam dat doordat ik de test nu 's middags deed na al behoorlijk wat thee te hebben gedronken. Maandagochtend dus maar weer een test gedaan en weer duidelijk positief.
Vanmorgen had ik toch weer wat bloedverlies. Heb internet zitten afzoeken en in de meeste gevallen is er niets aan de hand. Wil maandag toch even contact opnemen met de verloskundige en horen wat zei zegt.

Debbie

Misschien ter gerust stelling (al weet ik dat dat gewoon lastig is als je je zorgen maakt):

Ik heb zowel bij mijn tweede, derde, en nu bij mijn vierde de eerste maanden last gehad van roze afscheiding tot zelfs ronduit helderrood bloed verlies. Er is geen aanwijsbare reden voor gevonden en hoewel ik me natuurlijk ook wel zorgen heb gemaakt is met de kindjes ook alles in orde. Mijn tweede en derde kind zijn inmiddels 4 en 22 maanden en ik ben nu 27 weken zwanger van de vierde en het gaat verder allemaal goed.

Overigens, als je nog maar zo kort overtijd bent kan het ook nog innestelingsbloed zijn, geloof ik. Maar met 5 dagen overtijd ben je nu ongeveer 5 weken zwanger, en aangezien je met een week of 8/9 tegenwoordig toch al naar de vk moet zou ik gewoon even bellen. Vk kan je misschien beter gerust stellen danwel informeren.

Enne, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

hoi,
ik heb ook een paar keer roze afscheiding gehad in het begin. Bij week 7 zelfs 2x helderrood! Ben nu 13 weken en alles gaat prima! Hoeft dus echt niet direct een  miskraam te worden ofzo! ga er niet teveel op stressen...!!

(volgens mijn man zou het wel een meisje worden omdat ik roze afscheiding had )

groetjes Elise

Terug
Bovenaan