Roze afscheiding?

Ik heb misschien een hele rare vraag sinds ik gestopt ben met de pil had ik netjes een cyclus van 28 dagen ik was helemaal blij aangezien het vaak heel anders is,.. Nu ben ik inmiddels exact een week overtijd! En vanmorgen had ik ineens roze afscheiding wat ik nooit eerder heb gehad zelf heb ik het idee dat ik ongesteld moet worden want heb al een week last van m'n onderug! Ik wil eigelijk geen test doen omdat ik aan m'n lichaam denk te voelen dat ik niet zwanger ben maar ja sinds ik gestopt ben met de pil is alles vreemd en anders aan je lijf dus je weet het eigelijk niet! Eerste maand zonder pil gingen we er nog niet voor aangezien we over 6 weken gaan trouwen nu 2 weken geleden week voordat ik eigelijk ongi moest worden hebben we het voor het eerst "onveilig" gedaan maar lijkt me sterk da ik van die ene keer gelijk zwanger geraakt zou kunnen zijn toch?? Was inprince week voordat ik ongi zou moeten worden dan ben je inprincipe toch niet vruchtbaar??
Wat denken jullie?
Sorry voor m'n vage verhaal en onzekere gedrag haha

Mijn ongi begint helaas ook wel eens met roze afscheiding...
Je zou wel van 1 keer zwanger kunnen zijn, maar vaak is het anders.

Ik maak uit je verhaal op dat je een week voor je ongi hebt geklust. Bij de meeste vrouwen is hun eisprong ongeveer 14 dagen voor hun ongi. De kans is dus erg klein dat bij jou een zwangerschap ontstaat als je een week voor je verwachte ongi hebt geklust. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je ei later kwam en je toch zwanger bent. Ook kan je ongi nu een week later zijn, als ook je ei een week later kwam...

De enige manier om je uit de onzekerheid te halen is een test!

Succes!

Liefs Daisy

Ook mijn cyclus was precies 28 dagen na het stoppen met de pil, was toen ook helemaal blij. Helaas kwam het de maand erna pas veel later en bleven de testen neg. Werd ik na 51 dagen toch ongesteld..... helaas. Ik heb gemerkt dat er veel in je lichaam gebeurd nadat je gestopt bent met de pil. Wie weet is het toch je ongesteldheid die eraan komt en anders is dan je gewend bent of misschien toch zwanger alhoewel de kans wel klein is een week voor je ongi.

Houd ons op de hoogte!

Ja zoals jullie denken denk ik precies hetzelfde! Ik wacht het maar gewoon even nog een weekje aan en ben ik 2 weken overtijd kan ik alsnog een test halen,.. Mij leek het ook bijna onmogelijk om een week voor je verwachte ongi zwager te raken maar inderdaad alles in je lichaam is af en toe een raadsel! Ou jullie op de hoogte

Bedankt,.

Terug
Bovenaan