roze afscheiding

Net na het toilet had ik bij het afvegen roze afscheiding. Ik heb een tampon ingeduwd en meteen weer eruit en die zat ook onder roze afscheiding.

IS dit bekend bij anderen?
Krijg ook een beetje een kramperig gevoel in mijn onderbuik.....het zal toch niet he?!?!!!

:(((

Ik heb geen idee.
Zolang het niet helder rood bloed is nog geen paniek. Een kramperig gevoel is ook goed mogelijk omdat je bm oprekt. Verder ben ik helaas ook geen expert, sorry!

Meid, ik hoop echt voor je dat het niets is.

Liefs Mamamijn

Meid ik wil je echt niet ongerust maken maar zo begon het bij mij ook....... Heb je nog wel ladt van kwaaltjes?

Het hoeft natuurlijk niet en ik hoop echt zo ontzettend dat het bij jou gewoon blijft plakken.

Hoe gaat het nu?

sterkte durf ecth geen antwoord te geven ben iets te voorzichtig nu mn schoonzusje en zus van de week beiden een mk hebben gehad. Maar toch blijf ik zeggen, het zegt niks!

Hoop dat het blijft plakken!

Hey meid kun je de verloskundige niet bellen misschien kunnen die je wat meer vertellen.
Hoop echt voor je dat alles goed is Suc6 zal voor je duimen dikke knuffel Xx

Hallo meiden.

De roze afscheiding is gestopt. Heb wel een nare nacht achter de rug, veel wakker en veel steekjes in onderbuik, geen kramp meer gehad.

Ben nog steeds misselijk en mn borsten doen erg veel pijn, meer dan normaal.

Hoop dat het goed is zo.
Las op internet dat roze afscheiding wel vaker voorkomt....gewoon maar afwachten.
Bedankt voor jullie reacties!!

Terug
Bovenaan