Roze bij afvegen

<p>Mijn lichaam is enorm vreemd aan het doen (na stressvolle periode). Eventjes de situatie schetsen:</p><p>-29 december voorlaatste menstruatie gehad</p><p>- 11 maart bloedonderzoek:niet zwanger, maar net eisprong gehad</p><p>- 18 maart volgende en laatste menstruatie (dus 77 dagen overtijd)</p><p>-27 maart roze verlies en pijnlijke borsten (dus 9 dagen na eerste dag laatste menstruatie). Ovulatietest van sensitest gaf aan dat er een eisprong aan zou komen, hoewel de teststreep nog niet even vet was als controlestreep.</p><p>Is dit nu een ovulatiebloeding (want 9 dagen na mijn menstruatie)? En zouden we nog zwanger kunnen geraken, of zou die kans net voorbij zijn? Ken nog te weinig over cyclussen, vandaar even om advies gevraagd over wat jullie denken ☺️.</p><p>Heel erg bedankt om mee te denken!</p><p>Verwarde 40-jarige</p>
 
Waarom de cyclus zo lang geduurd heeft weet ik, enorme periode van stress achter de rug. Maar het is het feit dat ik op dag 9 en 10 na mijn menstruatie plots roze verlies heb en zelfs 2 bruine vlekjes afscheiding in mijn ondergoed, alsook pijnlijke borsten, dat ik niet begrijp. Iemand een idee wat dat kan zijn? De timing is zo vreemd en heb ik ook nooit gehad. Kan het een teken zijn dat je hormonen overhoop liggen? Of kan het ovulatiebloeding zijn of zo? Innestelingsvlied kan volgens mij niet, want is veel te vroeg in de cyclus volgens mij... Iemand dit nog gehad zo vroeg in de cyclus? 
 
 
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker maar het zou eventueel een ovulatiebloeding kunnen zijn, maar het kan ook een teken zijn dat je hormonen overhoop liggen. Ook kan het zo zijn dat het niet te verklaren valt en er niets aan de hand is (heb ik vorige cyclus gehad).
Sorry je hebt dus vrij weinig aan mijn reactie maar weet dat het verschillende oorzaken kan hebben.  Mocht je vaker tussentijdse bloedingen hebben dan zou ik wel even aan de bel trekken zodat ze het verder kunnen onderzoeken.  Succes!
 
Terug
Bovenaan