roze/bruin slijmverlies bij 5 weken zwangerschap

had vanochtend na plassen met afvegen ineens roze/bruine slijmverlies. gelijk gyn. gebeld en moes mn plas maar na laten kijken bij huisarts voor blaasontsteking. dit is het dus niet.. heeft iemand hier ervaring mee? en dan hopelijk dat alles gewoon goed is blijven gaan?? zijn zwanger van ons eerste kindje dus ja alles is zo spannend....

hoi hoi,

ik kan je er nie veel over vertellen, t kan 2 kanten op gaan.. ik wil je wel heel veel sterkte wensen de komende tijd en hoop echt dat alles goed gaat!

liefs shari

hoi Mariette,

Ook ik had in het begin van mn zwangerschap bruin/roze slijmverlies... zo lang het geen klonten zijn en jij geen kramp of pijn in je onderbuik hebt kan het naar mijn weten geen kwaad.
Maak je er niet zo druk om

Groetjes, San (36wkn)

heey,

ik heb dat ook gehad, niet constant maar wel een keer bij 4a5 weken dus toen dacht ik ook ongi te worden, en bij 9 weken, en bij 13 weken.
en ben nu 34 weken zwanger..

liefs

hoi,
ook ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad, ik dacht dat ik ongesteld werd, later bleek het innestelingsbloed te zijn. ik hoop dat dit t bij jou ook is!
veel succes
gr desiree

Hoi,

Ik heb dit ook een beetje gehad rond de 5 a 6 week. Was ook erg bezorgd. Heb de verloskundige gebeld en mocht langs komen. Ze hebben een echo gemaakt en het vruchtje zat er nog. Het was gewoon wat oud innestelingsbloed. Ben nu 13 weken zwanger en het gaat nog steeds goed.

Ik snap dat je het eng vind. Heel veel sterkte en probeer zoveel mogelijk te ontspannen.

Groetjes

Hoi, ook heb ik het gehad, afgelopen maandag. Ik ben vanwegen vorige mk geijk naar de spoed doorgegaan,hoewel het echt alleen een beetje roze slijm was en ik heb een ienimienie bloedklontertje an 0.5cmzitten, daar kwam het bloed vandaan. Moet nu een week rusten en dan terug voor een echo. Als je het niet vertrouwd, laat een echo maken meid!
Succes!

Terug
Bovenaan