Roze met stolseltjes (sorry wel vraagje)

A

Anoniem

Guest
Ik heb nu week voor nod wat rozige afscheiding met stolseltjes. Heeft iemand dit wel eens   gehad. Ik namelijk nog nooit.

Is dit begin ongi (dinsdag 18e nod) of misschien innesteling (of kan dit niet zo vroeg)

Help

hoi beppie

ik heb dat zelf nog nooit gehad weet ook niet hoe een innestelingsbloeding eruit ziet, maar het zou naar mijn idee wel kunnen als 18 oktober je nod is dan kan het nu wel een innesteling zijn. google er anders even op. succes en laat je het nog even weten de 18de??

liefs linda

hey meis,

Nee ik zou ook niet   weten wat het   zou kunnen zijn,maar misschien inderdaad wel innesteling??!!

ik duim voor je!!

Liefs maagd

Hoi beppie,

Gezien mijn eisprong die ik gemeten heb, aou ook de 18de (dinsdag) mijn NOD hebben en ik heb echt precies hetzelfde!
Ik zat ook al stiekem aan een innesteling te denken, maar ik heb ook geen idee!

groetjes Jelka

Heb nu al last van bruinverlies dus zal wel voorbode zijn voor de duiveltjes. Op naar ronde 3 waarschijnlijk maar toch blijf je een beetje hopen he!!

Hai Beppie,

Ik ben ook stolseltjes verloren, alleen waren ze bij mij een beetje bruinig. Ik merkte het tijdens het douchen. Dat is nu een week geleden en ik moet als het goed is a.s maandag de 16e ongesteld worden. Daarna heb geen bloedverlies gehad.
Het kan dus best met innesteling te maken hebben.
Ook verlies ik wel eens wat bloed na dat ik sex heb gehad, dit gebeurd bij mij vrij vaak.
Dat kan het misschien dus ook geweest zijn.
Hou de hoop erin.

Liefs van Niek

Hoi Beppie,

Nou ik heb nu ook net als jij bruin verlies (maar geen echte ongesteldheid of zo).  
Maar ik heb de hoop ook maar weer laten varen...
Ik zou nu ronde 11 ingaan ...

Groetjes Jelka

Terug
Bovenaan