Roze of Blauwe wolk????

Hi lieve meiden,

Vanaf nu zit ik echt op een wolk, roze  of blauw het maakt mij geen zak uit. Ik heb vanmorgen een schitterende echo gehad en hij/zij was zelfs meer gegroeid dan voor de periode stond. Alles zag er fantastisch uit. Hij zat zelfs aan zijn oortje te friemelen. Verder zag ze dat het maagje goed vol was (ja dat is niet zo gek, mama eet ook genoeg).

En toen  liet ze het hartje horen. Tsja toen hield ik het echt niet meer droog. Ik begon weer  zo hard te schudden  dat het beeld weer verdween. Er is zo'n enorme druk van mijn schouders gevallen, dat voelde ik meteen daar al. Ik ging daar vanmorgen heen en ik moest bijna overgeven van de zenuwen (niet van de zwangerschap maar puur van de stress). Maar sindsdien zit ik de rest van de dag al op zo'n wolk, ik weet nu wat ze daarmee bedoelen. Het redelijk onbezorgde gevoel van toen ik eerder zwanger was komt ook weer terug, echt zo'n wie doet me wat gevoel. Geweldig.

Meiden ik gun jullie dit allemaal zo ontzettend. Het maakt me een klein beetje verdrietig om jullie verhalen te lezen terwijl ik zo gelukkig ben. Ik zal zo zoetjes aan met mijn perikelen vooral de meiden op het februariforum gaan bezighouden, want mijn verhaal gaat hier steeds minder goed passen natuurlijk. MAAR ik blijf jullie in de gaten houden en met jullie meeleven en waar ik kan blijf ik jullie ook een hart onder de riem steken. En ik hoop zo dat het maar snel stiller mag worden hier en dat jullie allemaal verdwijnen richting de zwanger zijn forums.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie steun de afgelopen periode, het heeft me zo ontzettend door de angstige momenten heen geholpen. Jullie zijn echt schatten.

Liefs en een enorme knuffel,
Daantje

Lieve Daantje,

ook vreugdetranen zijn hier meer dan welkom, en ik ben dan ook blij dat jij je wolk even met ons wilde delen.

Geniet er van en ik wens jullie heel veel geluk.

Liefs
Miep

Lieve Daantje,

Ik ben zo blij voor jullie dat alles zo goed is met de kleine!! Jullie hebben het ook wel flink voor de kiezen gekregen afgelopen periode.

Volgens mij moet je nu ook ongeveer 12 weken zijn en na zo'n super mooie echo  kun je dan ook wel helemaal zeker zijn van je zwangerschap. Nu dus lekker genieten  van je zwangerschap, hoor! Zo vaak zal het niet gebeuren in je leven dat je zwanger bent en nu je weet dat alles helemaal okay is, mag/moet je ook echt gaan genieten.

Liefs Nanda

Hoi Daantje,

Natuurlijk blijf je hier welkom! Laat zo af en toe nog even weten hoe het gaat. Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik heel blij voor je ben, en dat het mij absoluut niet stoort dat je nu zo gelukkig bent! Ik gun het je van harte! Ga er nu lekker van genieten, en ik hoop dat alle troubles nu voorbij zijn.
En zit maar niet in over ons. Het is ons vast ook gegunt, het duurt alleen wat langer.

Groetjes, Kat

He Daantje,

Hardstikke   fijn dat het zo goed gaat en je lekker kunt gaan genieten!! Ik put er hoop uit hoor om je verhalen te lezen. Het wonder wat ik ook mee hoop te gaan maken!!! Dat het echt allemaal goed kan gaan en een vruchtzakje niet leeg blijft...
Blijf vooral komen hoor

Groetjes Ineke

He Daan!!
We willen en kunnen je eerlijk gezegd niet echt missen hier hoor. We genieten van je verhalen (de goed-bericht verhalen dan!!) en echt...onze tijd komt heus wel!!! Dus ondertussen willen we wel van JOUW verhalen blijven genieten!!
Heerlijk dat je een vechtertje in je hebt en dat heeft hij/zij zéééééker en vast van mamsie!!! hahahaha

Geniet ze meid!!!!

Liefs en knuf Costa

Hey Daantje,

Ik vind het heerlijk om je verhalen te lezen, doet ons erg goed en geeft ons een hoop positieve energie lijkt me zo! Ik hoop dat ik binnenkort ook een mooie echo krijg en dan ook onbezorgd kan gaan genieten.
Meid, geniet ervan, het is je enorm gegund!!
Liefs Solleke

Hoi Daantje,

Wat fijn dat alles goed gaat met jouw en de kleine dreumes. Wat geven die echo's je toch een goed gevoel he'! Hoop donderdag ook bij de echo iets moois te zien. Maar kreeg vandaag ineens wat bruine afscheiding en had toen zo van oh nee toch het gaat toch niet weer mis he'. Maar ik voel me nog zo misselijk de hel dag door dus ga er maar van uit dat het goed gaat.
In ieder geval meid geniet er maar goed van!!! Het is je gegunt! Maar dat geld ook voor de rest hier allemaal!

groetjes astrid

Terug
Bovenaan