Roze slijm

<p dir="ltr"><span style="font-size: 18px;"><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;"><span style="color: #000000;">Goedeavond,</span></span></span></span></p><p dir="ltr"><span style="font-size: 18px;"><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;"><span style="color: #000000;">Ik zit in het eerste trimester van mijn zwangerschap maar verlies nu sinds vanochtend licht roos slijm hoort dit erbij of is diet iets waar ik me zorgen om moet maken?</span></span></span></span><br /><span style="font-size: 18px;"><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;"><span style="color: #000000;">Het lijkt wel minder te worden.</span></span></span></span></p><p dir="ltr"><span style="font-size: 18px;"><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;"><span style="color: #000000;">Lyanne</span></span></span></span></p>
 
Hoeveel weken ben je nu? Ik verloor zo rond 7 weken ook ineens wat bloed, heel licht. Na 3 dagen was het weg. Schijnbaar mijn je zo rond de 7 weken nog wat innestelingsbloed verliezen en is dat heel normaal. 
 
Ik heb begrepen dat als het niet helder rood is , het niet veel is (lees niet zoals menstruatie of meer) en je geen krampen heb in je onderbuik het niet veel kwaad kan. Je kan altijd verloskundige hierover bellen, die kan je wellicht wat meer geruststelling geven.
Ik weet niet of je intiem bent geweest pas geleden, maar kan zijn dat, doordat het daarbinnen nu allemaal wat meer doorbloed is, misschien iets is geraakt waardoor het nu een beetje bloed? Is mij overkomen een paar keer tijdens mijn zwangerschap.
 
Ik heb veel bloedingen gehad vanaf 5 weken, tot een week of 17.
Het roze slijm is eigenlijk slijm vermengd met een heel klein beetje bloed. Ze kunnen er nu eigenlijk nog helemaal niets van zeggen, maar het kan best onschuldig zijn. Al snap ik dat het ontzettend veel onzekerheid geeft. Een positieve echo zegt niet dat het geen miskraam zal worden, bloedverlies zegt niet dat het een miskraam zal worden. Het blijft onzeker en afwachten helaas. Dat het afneemt of niet erger wordt is een goed teken!  Veel sterkte en ik hoop voor je op een goede afloop. 
 
Terug
Bovenaan