roze wolk

Misschien komt mijn berichtje er wel een paar keer op maar op een of andere manier pakt hij mijn berichtje niet.
Ik wilde vertellen dat ik nu 8 weekjes zwanger ben maar dat ik maar 1 weekje echt superblij ben geweest. Met mij gaat alles gelukkig wel goed. Maar we hebben te horen gekregen dat de ziekte van mijn vader niet meer te behandelen is. Ze kunnen/willen geen tijd geven. Maar het is allemaal wel k.... We wilden eigenlijk wachten tot 12 weken met vertellen maar nu hadden we bedacht dat hij ook wel wat leuk nieuws verdiend heeft. Het is allemaal zo moeilijk aangezien mijn moeder ook al is overleden.
Als je ellende krijgt dan krijg je het goed geloof ik. Maar ja, ik probeer toch ook aan mezelf en het kindje te denken en we gaan er nog wat van maken.
 
Jeetje wat erg voor je!!!

Snap dat het heel moeilijk voor je is, vooral in deze tijd dat je je ouders zo verschrikkelijk hard nodig hebt.

Woordens schieten een beetje tekort, wil jullie in ieder geval heeeel erg veel sterkte toewensen. En heel veel geluk met elkaar...

Liefs Smargje
 
vorig jaar ook zoiets meegemaakt. De enige tip die ik je kan geven is: bescherm jezelf een beetje, en scherm je een beetje af. Want je hebt je energie heel hard nodig voor de zwaschap en je kindje.
Daarnaast zal je pa het wel fijn nieuws vinden natuurlijk.
succes.
 
lieve emmetje, ik wens je heel erg veel sterkte! meid wat verschrikkelijk voor je! het lijkt me heel verstandig om je vader het fijne en blije nieuws te vertellen! dan kan hij me je meegenieten, want wat er om je heen gebeurd, het krijgen van een kindje is heel erg mooi, probeer er hoe dan ook een beetje van te genieten. (ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is, maar toch) vaak geeft een toekomstig kleinkind heel erg veel kracht, en zal je vader tot het uiterste vechten om je kleintje te mogen zien en vast te houden!
 
Heel erg vervelend maar heel goed ook wat je zegt...goed aan je zelf en je kindje denken,dat zou je vader toch ook graag willen? heel veel sterkte in deze moeilijke,dubbele tijd!!
 
Dankjulliewel voor de lieve reacties. We hebben het verteld aan mijn vader en hij was superblij. Je zag opeens weer vechtlust bij hem en dat deed me weer heel erg goed. Hij was zo trots dat hij het gelijk aan de familie heeft verteld. Maar dat geeft niet.
Ik probeer er echt van te genieten maar deze week vind ik het allemaal maar even moeilijk. Het lukt me even niet om me te concentreren op mijn werk. Heb nu vandaag best last van mijn buik en ben dan weer bang dat het niet goed gaat. Ik ga nu maar even lekker in bad en dan even lekker een filmpie kijken. Even gedachtes verzetten.
 
Terug
Bovenaan