roze wolk?

Hallo allemaal,

Het is voor de 1e keer dat ik op een forum zit en ben er dus niet zo mee bekend. Ik zal me even kort voorstellen: (naam zeg ik liever nog niet, komt later wel). Ik ben 34 jaar en voor de 1e keer zwanger, volgens kalendertje op deze site op 10 okt. uitgerekend. We hebben er bijna een jaar over gedaan. Mijn vriend wist al heel lang dat hij kinderen wilde en ik bleef maar twijfelen, meestal is het andersom geloof ik. Niet dat ik geen kinderen wilde, maar we waren met z'n tweetjes en onze beestjes ook al heel gelukkig. Ik ben gewoon een beetje bang voor veranderingen denk ik. Daarom voelt het nu ook zo dubbel. Aan de ene kant ben ik blij en vind het echt ontzettend spannend, maar af en toe denk ik ook wel "Ojee..". Echt op een roze wolk zit ik nog niet, ik denk dat dat pas komt als we voor de echo gaan, het is nu nog zo onwerkelijk. Zijn er meer die dit zo voelen?

Welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Bij ons kun je al je verhalen kwijt.
Ik denk dat als je je eerste echo hebt gehad je wel een beetje op de roze wolk gaat komen.
Geniet wel van de tijd die komen gaat waqnt er zit nu toch een klein hummeltje in je buik.

Terug
Bovenaan