Roze wolk

Hoi meiden,

Sinds een week bevinden wij ons op een grote roze wolk.
Onze wens voor een 2e kindje is na 1,5 jaar eindelijk waarheid geworden.
Tijdens de afgelopen cyclus hebben we bewust de vruchtbare periode vermeden. De grote vraag waarom komt nu vast bij je naar boven. Een korte samenvatting van het verhaal: in juni 2014 gaan we trouwen. We hadden een periode van 1,5 jaar genomen voor onze wens. Ik heb altijd het droombeeld gehad om zo slank mogelijk in mijn trouwjurk te stappen en dus niet zwanger. Onze wens hadden we dan ook (hoe moeilijk dat ook was) doorgeschoven na de bruiloft.
Vorige week zondag was ik 4 dagen overtijd en werd ik ontzettend nerveus. Ik wilde per direct weten word ik nu wel of niet ongesteld. Zondag avond pakte we nonchalant een test en wachtte braaf de 5 minuten af. Samen liepen we na het af gaan van de wekker naar de keuken en daar zagen we tot onze grote verbazing 2 roze streepjes. Ik was totaal in shock.
Maandagochtend nog een test gedaan en ja daar waren weer de 2 roze streepje.
Het besef van zwanger zijn kwam dan ook pas een paar dagen later.

We zijn uitgerekend tussen 9 mei en 11 mei 2014. Dit gaat een ontzettend spannende tijd worden omdat onze dochter geboren is op 23 april, mijn partner op 6 mei en ik op 8 mei. Wat een toeval!

Nu is de periode aangebroken van de geheimzinnigheid rondom het nog niet kunnen delen met onze dierbaren.Daarom heb ik er voor gekozen om het te delen met jullie zodat ik het van me kon afschrijven. Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en ervaringen.

Liefs

gefeliciteerd !

wij zijn ook in verwachting van ons 2e kindje,
we zijn er nu net 1 week achter dus het is allemaal nog heel vers !
hoe voel je je lichamelijk ?

Terug
Bovenaan