rozemarijn, hoe is het met je?

hoi sjanneke

Ik weet niet of je mijn andere verhaal gelezen heb.... Dus hier nog even het verhaal. Woensdag de punctie gehad dat was niet fijn... Maar nog ereger was het nieuws daarna. Ze konden geen zaadcellen vinden. Uiteindelijk hebben ze er twee bruikbare gevonden 1 bevruchting is mislukt 1 wel goed gegaan. Maar ze konden niet zeggen of die gaat delen dat kun je nooit. We hopen op een groot wonder en ons hoofd is steeds bij de hopelijk groot geworden emmy. We horen het zaterdag tussen negen en tien. Ik hoop dat ik vanacht een beetje slaap en niet te vroeg wakker wordt.
De napijn van de punctie is me erg tegen gevallen kon niet liggen moeilijk lopen en bijna onderuit gegaan in het stem buro.... Zie je het voor je..... Gelukkig stond daar ineens een vriendin ooh ik kon haar wel zoenen.
Wil je mee duimen voor morgen... laat  het snel horen.

liefs rozemarijn  

Hee meissie,

Ik zal duimen totdat ik er bij neer val, dikke eeltknobbels zal ik kweken en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het gaat lukken!!!!! Dat verdien je gewoon!!!!! Kop op meid! Heel veel sterkte! Een ontzettende dikke knuf van Sjanneke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve Rozemarijn,

hoop zo liefie dat je goed nieuws hebt gehoord tussen negen uur en tien uur.. Wat er ook gezegd is tegen jullie goed nieuws of misschien minder goed nieuws wij denken allemaal aan jullie. En hoop dan ook echt dat dat eitje goed is gaan delen, en zo ja dat de terugplaatsing meevalt, volgens mij is dat het minste dat las ik hier tenminste een keer die ook een terugplaatsing had gehad en zij vond het tenminste meevallen....

Ik denk heel veel aan je, zo positief mogelijk, hoop dat je je snel wat beter gaat voelen las dat je toch nog erg veel last hebt van de punctie het is ook niet niks he, maar je hebt het gelukkig goed doorstaan..

Duim voor je, heel veel liefs en dikke knuffels van mij

Terug
Bovenaan