Rozemarijn..

en alle anderen natuurlijk ook bedankt voor jullie reacties!!
ik las op onze weblog dat je met primolut begint, maar wat is dat?? ik ken het niet??
wij hebben decapeptyl,puregon,progestan en pregnyl.
spannend hoor en ook leuk dat we zo vrijwel gelijk op lopen!!

hoi petra

Primilut is een medicijn dat de cyclus op een rijtje zet zeg maar zodat ik precies op de goede dag kan beginnen met spuiten.
Ik moet beginnen met lucrin dat 2 weken spuiten en dan beginnen met gonal in combinatie met lucrin (in een spuit zodat ik geen twee spuiten achter elkaar nodig heb scheelt weer een prik)
Tussen door krijg ik allerlei pillen daarna een spuit om de eisprong te krijgen en progestan bolletjes die de baarmoeder tot een mooi nestje moeten ombouwen hopelijk wordt het een prachtig nest waar ze graag in willen liggen en blijven.....
Ik vind het ook fijn om een lotgenoot te hebben die ongeveer gelijk loopt in iedergeval met weinig verschil. Ik ben benieuwd hoe we ons gaan voelen mischien worden we wel helemaal niet aardig of juist heel rustig ben benieuwd wat al die hormonen doen. Ik hoop dat het meevalt. En we er niet te veel last van zullen hebben....
Op naar een hele spannende tijd....

groetjes rozemarijn

Ik lees stiekem met jullie mee en ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel een beetje jaloers op jullie ben omdat jullie al zo ver zijn en wij nog op een wachtlijst moeten belanden. Erg he?!

nee hoor noortje, dat vinden we helemaal niet gek! wij hebben gewoon "mazzel"wat dat betreft. ik ben me er ook erg beweust van dat het ook anders kan..dat het erg lang kan duren voordat je aan de beurt bent. maar jouw tijd komt ook hoor! zodra je bezig bent en eindelijk kan beginnen scheelt dat een hoop..al heb je maar een datum!! een doel om naar toe te leven. dat komt voor jou/jullie ook.

Enne rozemarijn, wat een verschil in medicijnen..maar wel fijn dat je maar een keer hoeft te spuiten...maar we zijn er straks zo aan gewend dat we niet beter weten hihi
ben ook erg benieuwd wat voor invloed de hormonen hebben...,zit mezelf nu al in de weg voordat ik ongi moet worden...(en dat is alleen maar met de pil) hopelijk is het voor mijn omgeving te doen. gelukkig(wat dat betreft) zijn ze op mijn werk op de hoogte.allemaal vrouwen(2 mannen) dus begripvol en meelevend. maar ook niet te. hoe is dat bij jou??
ooh man, ik kan bijna niet wachten tot het zover is...en dan het moment dat we zwanger zijn... het kriebelt nu wel heel erg en we zijn nog niet eens begonnen!!

hoi hoi

Allereerst noortje ik begrijp je wachten is zo frustrerend en je wilt ook zo graag aan een behandeling beginnen om jullie grote wens waar te maken...

Petra ik krijg ook de kriebels de ene keer van de zenuwen en de andere keer van het idee dat we zwanger kunnen worden (zwanger.... zucht wat een mooi woord he?)
Ik werk ook met een club van vrouwen. Op het kantoor zijn ze op de hoogte omdat ik nog al eens weg moet hoewel het op zich mee valt omdat echo's vaak op mijn vrije dag vallen alleen de puctie door de week terug plaatsen weer in het weekend dus dat scheelt weer.
Ik heb voor de rest besloten het niet te zeggen om veel vragen te voor komen. En aangezien al die vrouwen op een hoop elkaar ook te veel in de gaten houden ben ik bang dat ze elke dag gaan kijken hoe ik er uit zie en daar een oordeel over hebben. Dit gebeurt namelijk met nog andere collega's die het wel gezegd hebben vandaar....
Maandag begint het hele circus zoals ik het soms grappend noem... Maar ik vind het wel heeeeeeeel spannend hoor!!!!
We hebben denk ik allebei heel andere medicijnen wat merk betreft maar doen verder het zelfde zal per ziekenhuis wel verschillen.
Petra heeeel veeeel succes gewenst zet hem op we maken er hopelijk iets heeel moois van.

groetjes rozemarijn

zal wel eeeeeerg leuk zijn als we bijna tegelijk zwanger(wow) zouden zijn!!
jij ook heeeeel veeeel succes hoor!! mischien doen we dan wel gek en zoeken we elkaar op hihi

hoi petra

Je weet het maar nooit we weten tenslotte niet hoe maf we op alles gaan reageren.
Vanmorgen mijn eerste pilletje primolut uit het stripje gehaald aahhhhh het gaat echt beginnen.... ik kan het haast nog niet geloven klinkt raar he want het is echt wel heeeeeeel echt!!!
Ik hoop dat het ons heeel veel goeds mag brengen.....
En we aan het eind van de rit met net zo goed nieuws als lill op het forum mogen staan....
Dat het forum maar leeg en stil mag worden dat is het doel tenslotte voor iedereen!!!
Laten we bij het begin beginnen.....
Het is ook al zo vrijdag 29 april dan begin je met spuiten echt spannend zeg!!!!
Eigelijk te gek voor woorden we zitten met smart te wachten tot we ons zelf eindelijk mogen prikken...
Maar het gaat tenslotte ook alleen om het eind doel toch dus we gaan er voor... zeker weten!!!!!

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan