nee hoor noortje, dat vinden we helemaal niet gek! wij hebben gewoon "mazzel"wat dat betreft. ik ben me er ook erg beweust van dat het ook anders kan..dat het erg lang kan duren voordat je aan de beurt bent. maar jouw tijd komt ook hoor! zodra je bezig bent en eindelijk kan beginnen scheelt dat een hoop..al heb je maar een datum!! een doel om naar toe te leven. dat komt voor jou/jullie ook.
Enne rozemarijn, wat een verschil in medicijnen..maar wel fijn dat je maar een keer hoeft te spuiten...maar we zijn er straks zo aan gewend dat we niet beter weten hihi
ben ook erg benieuwd wat voor invloed de hormonen hebben...,zit mezelf nu al in de weg voordat ik ongi moet worden...(en dat is alleen maar met de pil) hopelijk is het voor mijn omgeving te doen. gelukkig(wat dat betreft) zijn ze op mijn werk op de hoogte.allemaal vrouwen(2 mannen) dus begripvol en meelevend. maar ook niet te. hoe is dat bij jou??
ooh man, ik kan bijna niet wachten tot het zover is...en dan het moment dat we zwanger zijn... het kriebelt nu wel heel erg en we zijn nog niet eens begonnen!!