Rozemarijn

Het prikken wordt met de dag makkelijker!! echt waar!! ik moest de eerste keer ook helemaal alleen....brrrrrrrrrrrrrrrrr marco was nog niet thuis. maar echt je bent zo gewend!!
en trots dat je op jezelf bent!! jouw mannetje zal het ook heel knap vinden van je!!de mijne roept het nu steeds als ik bezig ben..en als hij er dus bij is;hoe trots ie wel niet is..dat ik dat er allemaal voor over heb. tja...je moet wat en de beloning zal hopelijk eerdaags heeeeel groot zijn!!
succes!!! hou je me op de hoogte?? wanneer heb jij je eerste controle??

Hoi petra

Ik geloof je helemaal het zal vast snel beter gaan. Gister was ik ook nog steeds een beetje zenuwachtig..... Maar goed we gaan er voor en maken er thuis ook wel een beetje gekheid mee..... Maar ook mijn mannetje is erg trots op me en vind het heel knap....
Ik moet 23 mei voor het eerste onderzoek naar het ziekenhuis eens kijken of er al wat gegroeid is hier en daar. Ben benieuwd.....
Las dat je donderdag de punctie al had brrrrrrr ben je er erg bang voor of gaat het nog een beetje?
Het lijkt me echt heel eng maar goed het zal toch moeten! Ik hoop dat je het heeel erg   mee zal vallen (ga ik er ook wat rustiger heen).
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover heeeeeeeel veeeeel succes ik zal aan je denken en hoop dat het je heeeel goed af gaat.

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan