Rozemarijn..

hoi petra

Toevallig zat ik net aan je te denken en me af te vragen hoe het met je is...
Aan deze kant is het nog niet echt wat het is een behoorlijk klap geweest dat er niets terug geplaatst kon worden en het ook nog eens als een poging gerekend word. We moeten dinsdag weer naar het ziekenhuis om met de gyn te praten en hopelijk kunnen we weer op de wachtlijst die helaas weer 6 maanden is dus we kunnen nog even.... Aan de andere kant is het wel even goed voor ons om alles op een rij te krijgen en tot rust te komen het heeft me behoorlijk gesloopt.
Moet ook snel weer bloed prikken om te kijken hoe mijn schildklier nu loopt. Ik ben benieuwd kan er geen touw aan vast knopen.
Jullie beginnen binnenkort al weer he? Dat is mooi dat het zo snel weer kon. Ik ga je natuurlijk weer volgen van begin tot het eind jammer dat we niet meer tegelijk zijn. Ik hoop voor jullie dat het de tweede poging raak is + dat zou toch wel helemaal te gek zijn. Hoe gaat het met jou verder kijk je helemaal uit naar de volgende poging? Of ben je nog wel wat teleurgesteld? Ik hoop dat het goed met je gaat dat heb je nodig bij het volgende traject. Heel veel succes met de tweede poging en tot schrijfs natuurlijk. Zal laten horen hoe het dinsdag was.

groetjes rozemarijn

jemig joh! weer zolang wachten!! kan me voorstellen dat je gesloopt bent..
ben benieuwd wat erverder uitkomt. belachelijk inderdaad dat het als een poging gerekend wordt.bij mij staat ook zoiets dat het als poging gezien wordt vanaf dat je een punctie hebt gehad. Maar goed we hebben allebei nog wel even te gaan.
ik hoop echt dat je sneller weer aan de beurt bent al kan even rust ook wel lekker zijn.

Hier gaat alles gewoon weer zijn gangetje; de eerste paar dagen waren wel moeilijk en ook omdat iedereen vroeg hoe het ging. wel lief natuurlijk, maar op een gegeven moment met je een beetje murw gepraat.we waren wat dat betreft wel blij dat er de volgende dag alweer een brief lag met de vogende data's, dat pepte ons op. we zien er dan ook erg naar uit en kunnen bijna niet wachten tot het zover is!! ik heb ook geen idee hoe het nu zal zijn,mischien valt het deze keer wel tegen het hele traject. we zullen wel zien!!
eerst maar even de ongi volgende week afwachten(mischien komt ie wel niet, zou wel heel gaaf zijn!!) en dan maar weer een maandje aan de pil voordat de hormoontjes weer geinjecteerd mogen worden.
he meid heel veel sterkte en we gaan er weer voor he?? onze tijd komt ook hoor!!
ik spreek je weer! gr. petra

Terug
Bovenaan