jemig joh! weer zolang wachten!! kan me voorstellen dat je gesloopt bent..
ben benieuwd wat erverder uitkomt. belachelijk inderdaad dat het als een poging gerekend wordt.bij mij staat ook zoiets dat het als poging gezien wordt vanaf dat je een punctie hebt gehad. Maar goed we hebben allebei nog wel even te gaan.
ik hoop echt dat je sneller weer aan de beurt bent al kan even rust ook wel lekker zijn.
Hier gaat alles gewoon weer zijn gangetje; de eerste paar dagen waren wel moeilijk en ook omdat iedereen vroeg hoe het ging. wel lief natuurlijk, maar op een gegeven moment met je een beetje murw gepraat.we waren wat dat betreft wel blij dat er de volgende dag alweer een brief lag met de vogende data's, dat pepte ons op. we zien er dan ook erg naar uit en kunnen bijna niet wachten tot het zover is!! ik heb ook geen idee hoe het nu zal zijn,mischien valt het deze keer wel tegen het hele traject. we zullen wel zien!!
eerst maar even de ongi volgende week afwachten(mischien komt ie wel niet, zou wel heel gaaf zijn!!) en dan maar weer een maandje aan de pil voordat de hormoontjes weer geinjecteerd mogen worden.
he meid heel veel sterkte en we gaan er weer voor he?? onze tijd komt ook hoor!!
ik spreek je weer! gr. petra