Rozemarijn

hoi Rozemarijn,

Ik las dat je 1e poging icsi mislukt is. Ik wil je graag een hart onder riem steken en hoop zo dat je volgende poging wel gaat lukken. Sterkte he!

gr
Marielle

hoi marielle

Bedankt voor je berichtje... In november zijn we aan de beurt voor de tweede poging.
Heel spannend allemaal.
Hoe is het verder met jullie? Hoe is met met jou man en mag de ivf door gaan? Wat een verhalen allemaal he hier op het forum.
Elk huisje heeft zijn kruisje zeggen ze wel eens.... Dat is de harde waarheid!

liefs rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Wat balen dat het niet gelukt is. Zoveel moeite en dat het dan niet
lukt, het is gewoon oneerlijk. Maar ja, moed houden en op naar de
volgende keer.

Waarom kunnen jullie nu pas in november terecht? Sta je op een
wachtlijst of moet tussen de 1e en 2e poging weer zoveel tijd tussen
zitten? Hebben jullie ook embryo's in laten vriezen? Wat een vragen
eigenlijk he?!

Wijzelf gaan morgen onze 1e follikelmeting doen voor de 1e ICSI poging.
Ben nu druk bezig om dagelijks te spuiten. Wat me ontzettend meevalt
moet ik zeggen.

Heel veel sterkte en het gaat ons gewoon een lukken binnenkort, let maar op!!!

Liefs Puck.

hoi buster

Het is bij ons niet echt gegaan zoals we hadden gehoopt. Toen we naar de punctie en zaad in lereveren terug kwamen aan de poli hadden ze geen goed nieuws geen zaadcellen gevonden nul comma nul dus nog een keer dat rot kammertje in en proberen maar. Wel wat gevonden maar niet veel. Uiteindelijk 1 eitje bevrucht maar die is niet gaan delen dus geen teug plaatsing gehad. Omdat de gyn negatief was kwamen we niet meteen op de wachtlijst maar moesten er eerst weer wat testen gedaan worden. Na heel lang wachten toch goed nieuws en nu gaan we het in november vol goede moed maar ook een beetje bang naar de volgende poging. Want ondanks dat er geen terug plaatsing was dus eigenlijk geen kans ziet het ziekenfonds dit wel zo.
Dus buster na het lezen snel mijn verhaal vergeten niet meer aan denken en rustig verder gaan met je eigen behandeling want het loopt niet heel vaak op deze manier af dus ga er vanuit dat dit bij jou ook niet het geval is. Ik wil je niet zenuwachtig maken met mijn verhaal. Doe het rustig aan en denk aan je zelf op dit moment. Heel veel succes.

groetjes rozemarijn.

Hoi Rozemarijn,

bedankt voor je berichtje. Ik ben inmiddels geweest voor de
follikelmeting. Het zag er goed uit. 7 grote en nog een paar kleinere.
Nu nog 3 dagen doorspuiten en maandag weer terugkomen voor de 2e fm.

Dan hoor ik ook wanneer de punctie precies is. Spannend.

En voor jou duim ik echt dat het je in november beter vergaat dan de afgelopen keer!!!

groetjes Puck

Hoi Rozemarijn,

Ik lees net al deze berichtjes en ik wil ook even tegen je zeggen dat ik het erg sneu voor jullie vind dat dit nu zo heeft moeten verlopen. Al die moeite en stress en dan geen goed einde aan de behandeling maar wel een poging kwijt bij het ziekenfonds.
Ik weet niet of je er behoefte aan hebt maar ik ken een stel waarbij bij hem ook 0,000000000000000000 zaadjes waren te vinden maar het is je toch gelukt om een gezond kindje op de wereld te zetten.
Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik voor je duim en met je meeleef! Probeer moed te houden!

Veel liefs,
inge

Hoi meiden...

Bedankt voor jullie berichtjes.... We geven zeker niet op we gaan door ook al is dat niet altijd makkelijk en bezorgt het hier en daar wat stress momenten we weten waarvoor we het doen en daar gaan we voor.
En nul komma nul en toch een kindje het geeft de mens weer moed en hoop.
Buster succes met je behandeling.
Inge heel mooi dat de iui door kan gaan hoop dat de stress weer wat minder is bij jullie thuis.
marielle ik weet niet hoe het nu met jullie gaat. Heel veel sterkte met alles.

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan