Rozig slijm en kramp 8 weken zwanger.

<p>Hallo, </p><p> </p><p>Hier nu 8 weken zwanger. 6 dagen geleden savonds kramp en nu afscheiding was roze (kleine bloedflinters. Niet superveel alleen bij afvegen. Volgende ochtend nog een beetje. Nu gisterenavond weer zelfde verhaal. Rozige afscheiding bij afvegen. Hele nacht kramp baarmoeder. Vanmorgen lijkt t weer minder te worden. Komt dit nu door oprekken baarmoeder? Bij mn 1ste zwangerschap van mn dochter nooit gehad. </p><p>Kan een mk traag opgang komen? Lees overal dat dat dan doorzet met hevige krampen en veel bloed met stolsels. </p><p>Iemand ervaring hiermee? </p><p> </p><p>Grtjs nvn</p>
 
Hoi! 
 
Dat kan van alles betekenen. Inderdaad het oprekken van je baarmoeder..
ik heb er helaas wel een negatieve ervaring mee, bij mij betekende het helaas een miskraam maar mijn verloskundige zei dat het net zo goed de groei kon zijn. Ik zou de verloskundige even bellen hierover en vragen of je mag komen aangezien je met 8 weken al vrij veel kan zien op de echo.
veel succes! 
 
Bedankt voor antwoorden Jorien. Kwam jij er dan bij de echo achter of zetten het door? 
Ik mag morgenochtend voor echo komen. Ben benieuwd. 
 
Grtjs nvn
 
Ik ben er bij de echo achtergekomen. Moest uiteindelijk gecurreteerd worden omdat het niet uit zichzelf en niet met medicatie wilde komen.
Fijn dat je morgen mag komen! Ik hoop op goed nieuws voor je! ?
 
Ik had het ook rond die tijd. Zelfde klachten, maar d'r was niks aan de hand. Rond de 12 weken hield het vanzelf op. Ben ook zwanger van de 2e en nu ruim 16 weken. 
 
Hoi, op de echo een duidelijk kloppend hartje. Alles ziet er goed intact uit. Wel pijn in vagina bij inwendige echo. Ze denken dat daar een wondje zit wat bloed. Ik moet voor zekerheid een canesten gyno nemen dan kijken ze of beter gaat. Zo niet zouden ze verder kijken. Ook na echo weer beetje bloed. En branderig gevoel vagina. 
 
Terug
Bovenaan