Rozige afscheiding wat is dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Al een paar dagen heb ik last van rozige afscheiding iemand enig idee wat dit kan zijn?
Want we hebben wel flink geklust deze maand en ik ben benieuwd wat dit kan zijn en ik   hoop dat het niet mijn ongi is   ik heb er nog nooit eerder last van gehad zover ik nij herhinner dus ik hoop dat jullie een antwoord voor me hebben.
Alvast bedankt.

Liefs van Charmedgirl

klinkt als innesteling, zou dat kunnen qua tijd??
hoop het voor je!!

Hoi Sassie83,

Ik weet niet hoeveel tijd er tussen je ei en de innestteling zit   maar 25 nov. heb ik mijn ei gehad volgens mijn testen dan en we hebben toch flink geklust afgelopen weekend en de dagen ervoor dus dat zit wel goed en nou maar hopen dat het raak is.

Veel liefs van Charmedgirl    

hej
dat verschilt volgens mij nog al eens, maar volgens mij een dag of vijf erna, dat zou bij jou dus prima kunnen!

Hoi Sassie83,

Bedankt voor je antwoord. En ik wacht geduldig af tot 3 dec. want dan is mijn nod en dat duurt niet lang meer. Maar meestal heb ik al een week van te voren het seintje dat ik ongi moet worden maar ik heb er nu nog steeds niet last van dus wie weet. Maar dat laat ik je nog wel weten of ik ongi ben geworden.

nou t klinkt allemaal best hoopvol! sterkte met wachten!!!!

Ik hoop het voor je! Ik had afgelopen week ook rozige afscheiding en ik moet je eerlijk zeggen dat ik zoveel klachten heb, dat ik zeker denk dat ik zwanger ben. Dus nu hopen dat het voor jou hetzelfde betekent!

Groetjes en ook  sterkte met afwachten!
Marisa

Hoi Marisa,

He wat leuk kunnen we gezellie met ze tweeen in spannig wachten ik heb nog niet echt wat van die kwaaltjes alleen mijn borsten doen een beetje zeer en af en toe een vleugje misselijkheid maar ik wacht geduldig tot 3 dec of mijn nod komt. en als het komt gaan we naar ronde 4 tis wel iedere keer een terleurstelling dat je weer ongi bent maar ja wat doe je er aan? Ik hou je op de hoogte

Terug
Bovenaan