rozige afscheiding. Wat te doen

Hoi allemaal,

Sinds vannacht heb ik heel rozige afscheiding. Ongeveer net zoiets als aan het begin van mijn menstruatie. Ik heb geen buikpijn en dinsdag was de echo goed. Ben nu 6,5 week en heb eerder een aantal miskramen gehad. Moet ik nu wel of niet bellen. Echt bloedverlies is het niet en ik voel me voor de rest best goed. Moet ik nu wel of niet bellen naar de gyn? Vind de klachten eigenlijk nog niet erg genoeg, maar ben bang dat het weer misgaat.

Iemand een idee?

Liefs Supertje
 
Mijn verloskundige zegt: bij twijfel bellen.
Dus ik zou gewoon even bellen.
Misschien kan je gyn of de assistent je wel telefonisch geruststellen. Laat hun maar beslissen of je klachten ernstig genoeg zijn om langs te komen.

Een rozige afscheiding komt omdat er een beetje bloed in je afscheiding zit. Dit hoeft niets te betekenen hoor. Misschien een adertje gesprongen ofzo.

 
Mijn verloskundige zegt ook; als je vragen hebt of twijfel gewoon bellen.
Dus ik zou ook even bellen.
Beter een keer teveel bellen als dat je achteraf denkt... had ik maar gebeld,

 
Hey supertje.

Ik verlies al vanaf dat ik weet dat ik
zwanger ben bruinige afscheiding oud bloed zeg maar en ook een paar x druppels bloed. Elke x schrikken natuurlijk maar volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken zolang ik geen buikpijn heb. Mijn baarmoedermond ik gewoon heel erg doorbloed waardoor dit dus kan en ook kan blijven. De eerste echo heeft gelukkig bevestigd dat t hartje van mijn baby klopt. Ik moet je zeggen dat ik dit ook weinig terug lees op het forum. Dus hopelijk stelt dit je een beetje gerust.

Gr. Tamjo
 
Hoi Supertje!

Ik zeg: bellen! De kans is, zeker als nu je laatst al een positieve echo hebt gehad, groot dat het een innestelingsbloeding of een gesprongen vaatje betreft, maar aangezien je al eerder een miskraam hebt gehad en je je duidelijk erge zorgen maakt, zou ik zeker bellen. De vk kan je wellicht gerust stellen en wellicht maakt ze voor de zkerheid en jouw gemoedsrust gewoon nog een echo! Ik verloor ook wat bloed bij 7 wkn zonder verdere klachten, heb gebeld, er is een echo gemaakt en alles bleek pico bello in orde. Het is zonde om je zo druk te blijven maken terwijl de vk je duidelijkheid kan verschaffen!
Succes!
 
Inmiddels is het wat minder en ook bruinig van kleur. Nog steeds geen buikpijn. Als het morgen niet weg is ga ik even bellen. Ga nu even een avondje niks doen.

Bedankt voor het reageren. Zat even in de piepzak.

Liefs Supertje
 
Hi Supertje,

Ik heb het ook gehad de eerste weken dat ik wist dat ik zwanger was. Alleen telkens nadat ik harde ontlasting heb gehad. Gewoon een adertje, niets aan de hand dus.

Ben je ook vantevoren naar de wc geweest?

Veel sterkte in elk geval en ik hoop voor je dat het nu wegblijft, want je schrikt je inderdaad kapot.

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Terug
Bovenaan