Rozige afscheiding

Hoi meiden,

Ik ben nu inmiddels 13,3 dagen zwanger. Gaat allemaal goed. Moet nog steeds overgeven, :-(( Maar nu had ik net bij afvegen, licht rozige afscheiding. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn?? Ik heb al 2 goede echo's gehad en gisteren heb ik het hartje nog gehoord. Dus ik neem eigenlijk aan, dat het met de baby goed zit, toch? Alleen maakt dit me toch weer wat onzeker. Hebben jullie dit toevallig ook gehad?

Alvast bedankt!!

Liefs Cath
 
Hoi Cath,

Ik heb vanaf ongeveer de 16 weken regelmatig rozige afscheiding en zelfs soms een paar druppels bloedverlies. De ene dag wel en de andere dag weer niet. Ik ben ondertussen 23 weken en alles is helemaal goed. Heb ook al allerlei onderzoeken gehad ivm wat bloedverlies/rozige afscheiding. Uitslag: helemaal goed, gyn kon niets afwijkends vinden. Ze denken nu gewoon dat het een bloedvaatje is dat iedere keer springt, een lokaal probleempje zoals gyn zegt.
Was ook heel erg onzeker hoor toen ik voor eerste keer zag, maar komt toch vrij vaak voor, je niet te druk maken hoor!!
Wel de volgende keer aan je VK melden.

Sterkte

Liefs Smargje
 
Hoi Cath,

Je verhaals is voor mij herkenbaar, ik had er ook last van, zeker tot de 12e week van de zwangerschap. Zeker zolang het neit helderrood bloed is, hoeft het helemaal niets te betekenen. Je baarmoedermond is nu beter doorbloed dus kan last krijgen van bloedinkjes (vergelijkbaar met een bloedneus). Dat kan gebeuren door ontlasting of door het vrijen, maar ook spontaan. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan