rozige afscheiding

A

Anoniem

Guest
Misschien een vieze stomme vraag, maar afgelopen week had ik een paar keer roze afscheiding. Echt roze, het had geen spoor van bloed of zo.
Enige idee wat het is?( Ik ben nu 8 weken zwanger.)
Op internet vond ik een site waar iemand ook zoeits had en waarvan gezegd werd, dat het geen kwaad kon, maar wil toch even weten of hier iemand dezeflde symptomen heeft.

Groetjes Wendy

Hoi hoi

ik heb het zelf nie meegemaakt maar ik heb er wel heel veel over gelezen. het kan zijn dat er bij het vrijen een bloedvaatje is geknapt ofzo of dat het een innestelbloeding is geweest.
maar als je twijfelt of je nie goed voelt of als het erger word en er kramp bij krijgt zou ik de verloskundige even bellen als ik jou was.

succes ermee :)

liefs antoinet

Ik heb een boek bij bibliotheek gehaald, en het kan zijn dat je in de periode dat je eigenlijk weer ongesteld moet worden, toch een kleine bloeding kan krijgen. Misschien is dat wat jij nu hebt. Je bent nu 8 weken zwanger, dan zou je nu in de periode moeten zitten dat als je niet zwanger zou zijn, ong zou moeten worden. Heeft met je eierstokken en placenta te maken. Placenta zou de taak van eierstokken moeten overnemen om het even kort te omschrijven.

Terug
Bovenaan