rozige afscheiding

Hallo allemaal,
Ik had vanmorgen opeens wat rozige afscheiding. Ben vandaag 7 weken als alles goed is. Morgen ga ik naar de verloskundige. Ik heb net als F. 8 feb. een echo. Het lijkt nog zo lang te duren. Vooral nu met die afscheiding. Misschien is het een innesteling. Maar maak me toch weer zorgen. Ik vind het toch wel fijn dat ik morgen al naar de vk kan ook al heb ik nog geen echo gehad. Misschien kan zij nog proberen of ik niet eerder terecht kan.

groetjes,
maria

Hoi Maria,

Ik kan me heeeeeeeeeeeeel goed voorstellen dat dit je niet lekker zit en je je zorgen maakt. Het hoeft natuurlijk helemaal niets te beteken maar je bent toch bang. Gelukkig mag je morgen al naar de vk. Kan zij niet meteen even kijken? Houd je me op de hoogte?

Heel erg veel sterkte!

X F

HOi Maria,

Als het goed is heeft de vlk toch ook een echo apparaat? Ik zou dan gewoon vragen of ze ff kijken bij je. En zolang je geen krampen krijgt is het wel goed denk ik.'

Sterkte, Po

Hoi,
Ben vanmorgen naar de vk geweest. Zij heeft helaas geen echo-apparaat. Verder zie ik niet echt bloed ofzo, dus het zal wel goed zijn. Waarschijnlijk zijn mijn bloedvaatje gewoon een beetje kwetsbaar. Dus als het inderdaad daarbij blijft (geen bloed, geen krampen) zal het wel goed zitten. Ik moet gewoon maar even wachten tot 8 feb. Ik hoop dat de komende week snel voorbij gaat.
Gaat het verder goed met jullie? Ik hou jullie wel op de hoogte! Fijn weekend!
groetjes,
maria

Terug
Bovenaan