rozige afscheiding :(

A

Anoniem

Guest
Aanstaande zaterdag is mijn NOD. En nu net op t toilet had ik bij het afvegen rozige afscheiding. Ben best verdrietig. Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn. Ik heb verder geen menstruatie klachten als buikpijn en rugpijn. Ik weet het, het kan alle kanten nog op. Bij mijn eerste zoon had ik het ook alleen was het toen meer bruinig weet ik me nog te herinneren. Maar durf niet meer te hopen. Ik heb ook geen zwangerschaps kwaaltjes, maar ook dat had ik bij bijde vorige zwangerschappen niet...
nou ja ik kan niets doen dan afwachten....

Oooh jeetje wat vervelend! Kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent maar zet het door? Wie weet is het helemaal geen voorbode van ongi en test je alsnog positief! Laat je niet gek maken hoor, hoe moeilijk dat ook is.....nog heel even volhouden hoor! Zolang je nog niets voelt wat op ongi lijkt is er nog hoop. Ik ga mijn duimen weer overuren laten draaien voor jou!

Duim, duim, duim! **********

Een hele dikke knuffel! Liefs Lynn.

ohh balen meid, kan me voorstellen dat je veredrietig bent! Ik hoop het zo voor je! Ik ga nog even voor je duimen!
Good luck!

Liefs

heb geen rozige afscheiding meer gehad, ben wel honderdduizend keer wezen chekken (even afkloppen) wel wat steekjes, maar voeld niet als menstruatie pijn. AAAGHHH word er gek van!!!!! kon ik maar heel even binnen kijken hoe het zit

Ik heb zo'n positief gevoel voor jou! Weet ook niet waarom..... ik hoop het zooooo voor je!

helaas, Net naar de wc gewees en nu was er echt veel rood slijm. ben bang dat mijn menstruatie aan het beginnen is :( ookal heb ik geen menstruatie pijn.
voel me echt K*T. Helaas moet ik nu dan ook minstens 5 maanden wachten. Ik had het zoo gehoopt, misschien heb ik wel te hard gehoopt.

Oooohhh....wat k*t!! Had het je zoooo gegund zeker omdat je hierna zo lang moet wachten. Echt ontzettend balen!

G*dverdorie! Das echt balen! zeker omdat je zolang moet wachten:(
Sterkte meid dit is echt k*t!

Liefs

Terug
Bovenaan