rozijntjes

Hoi,

Ik was mijn oma en ze vroeg of hij al rozijntjes kreeg. Hij heeft het nog nooit gehad. Hij is nu ruim 10 mnd wat geven jullie als tussendoortje? ook al rozijntjes? Mijn zoontje krijgt meestal fruithapje, liga, biscuitje, yoghurt met diksap  of een soepstengel als tussendoortje.

Groetjes Sanne

Hoi,

Volgens mij kreeg ons zoontje na zijn 1e jaar rozijntjes. Tenminste toen kochten we het "pas" voor hem. Eerder vonden we zelf niet nodig. Hij had af en toe wel rozijntjes gekregen. Maar dan kreeg hij enkel een paar in bijvoorbeeld de dop van een fles. Zo blijft het een feest.
Je moet er niet raar van staan op te kijken dat ze weer in zijn geheel uitgepoept kunnen worden...

Groetjes Marieke

Hoi Sanne, mijn zoontje is ook ruim 10 maanden en hij eet al heerlijk rozijntjes. Op een gegeven moment had hij een pakje van een verjaardag van het kinderdagverblijf. Ik ben begonnen met 1 rozijn en dat vond hij lekker. Als hij nu krijgt geef ik er een paar hoor, stuk of 5 na elkaar.
Verder krijgt hij ook fruithap, soepstengel, diksap, boterham. Suc6 Helen

Hoi,

Onze dochter kreeg met 1 jaar voor het eerst rozijntjes. Verder krijgt ze tussendoor
van die kinderkoekjes van Nijntje, mini-rijstenwafeltjes of een halve liga. Meer dingen krijgt ze van ons niet.

Debbie

Terug
Bovenaan