rozijntjes

A

Anoniem

Guest
Marissa krijgt sinds kort ongeveer twee keer per week wat rozijntjes in een bakje. Wij gaan dan op de grond zitten en zetten haar tussen onze benen met het bakje rozijnen. Ze pakt ze zelf uit haar bakje en eet ze heerlijk op. Ze vindt ze zo ontzettend lekker!!! Volgens mij staat er op de lijst dat ze rozijntjes pas mogen als ze wat ouder zijn maar het zijn toch gewoon gedroogde druiven? Zou het nou echt kwaad kunnen?

Ik heb net nog even op de site van het voedingscentrum gekeken en ze mogen al wel rozijntjes :)

Klopt!! Mag allang! Is zelfs gezond! Mette peutert ze zelf uit het doosje. Is ze lekker zoet mee.

gr.Ing

hoi hoi,

roan geef ik ook sinds deze week rozijntjes en is
er ook dol op,lekker friemelen om ze uit het
doosje te krijgen en ze dan lekker op smullen...

groetjes mascha

djess is er ook erg gek op.. maar ja met nog maar 4 tandjes is het moelijk kauwen dus de volgende dag kan ik ze zo weer uit der luier vissen en hergebruiken  hihi

groetjes jessica en djesslyn 11-06-07

Hoi Jessica,

Ik heb zo ontzettend moeten lachen om je opmerking, ik weet precies wat je bedoelt, marissa heeft namelijk nog twee tanden. En het is wel een goedkope oplossing

groetjes Linda

Ik ga ze als ik dit zo lees ook maar meer geven aan me meisje!

Thanx voor de tip!

Hoi,

stijn is ook zo dol op rozijntjes en kan ze heerlijk op zijn gemak uit een doosje peuteren en is daar dan heel lang mee bezig en smult er echt van. Als hij ze op heeft loopt hij nog een hele poos rond met datlege doosje in zijn hand. heerlijk om te zien. Stijn houdt trouwens niet van gewone druiven, maf he.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan