Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben nog niet met rozijnen begonnen maar na dat ik in een Oprah uitzending(! toen ik als zwangere te veel tijd voor de TV doorbracht) zag dat er verhoudingswijs veel bestrijdingsmiddelen in rozijnen zit - wordt toegedient op de druif die natuurlijk veel kleiner wordt als rozijn - ga ik ze bij een biologische winkel halen. Er werd namelijk gezegd in dat uitzending dat als jij maar een sort voeding als biologisch zou kopen dat je dan beter rozijnen zouden kunnen kiezen. Zelf eet ik eigentlijk nooit rozijnen maar dat kom omdat ik een hekel heb aan de structuur van een zacht geworden rozijn (in gebak, salade, warm eten etc.)
Ik wil even reageren op de biologische rozijnen. Die koop ik ook altijd, maar niet bij een speciale winkel, maar gewoon bij Albert Heijn. Wel zo makkelijk!
Ik ben van het voorjaar 2008 forum en ik heb mijn dochter ook laten oefenen met zelfstandig eten met rozijntjes. Ze is sterk met haar fijne motoriek, dat scheelt wel. Maar het was lekker makkelijk op te ruimen, want een vloer bezaaid met rozijntjes ruimt lekker makkelijk op! Misschien een tip?!
Groetjes,
Dory