RS virus - hoesten

Mijn binkie heeft waars het RS virus gehad 5 weken gele en nu een nasleep ervan.. flink hoesten al een week en daardoor ook spugen :( soms komt de hele fles dan terug (wasmachine maakt over uren op het moment en mama ook )
Maar nu drinkt hij niet meer,,, soms maar 60 per flesje :( gebruik al een week bisolvon maar hij vind het zo vies.. echt zielig... vaak spuugt hij het ook weer uit.. hebben jullie tips???
door zijn melk lukt soms maar soms wil hij dan ook helemaal niet eten.. hijs nu 15 weken.

Het enige wat ik kan zeggen is naar de huisarts gaan of nu in het weekeinde naar de huisartsenpost.
Mijn tweede (=middelste zoontje) heeft ook het rs virus gehad. hij heeft het de eerste keer gehad toen hij 7 weken was en toen kreeg hij het in februari weer terug, toen was hij ongeveer 13 weken.. Minder heftig dan de vorige keer, maar ziek genoeg om voor een tweede keer opgenomen te worden. Wat ze ons aanraadde was om vaak buiten de frisse lucht in te gaan. En in een badkamer gaan zitten met een hete douche aan. Ik hoop dat jouw binkie het niet zo heftig heeft gehad als ons zoontje, die is nu 2 en heeft een onderhoudspuf die we hem 2 x per dag moeten geven, als we dat niet doen zitten we elke maand in het ziekenhuis om hem te laten vernevelen.
Ik zou hem zo vaak mogelijk iets te drinken aanbieden, ook als het nog geen tijd is. Steeds kleine beetjes is misschien makkelijker te verwerken voor hem dan hele flesjes.
Sterkte met hem, ik hoop dat hij er snel weer bovenop is!!!

Je moet zo wie zo naar de huisarts gaan !
Mijn zoon had toen ook het RS virus en werd direct opgenomen in het ziekenhuis.

Werd aan de zuurstof gelegt en indd ook erg hoesten en spugen.

Sterkte !

het ging gelukkig vlak na mijn post al beter dat ik helemaal vergeten ben te reageren!
Hij hoest nu nog een beetje, maar eet weer prima. Heeft zeker 10 dagen slecht gegeten en was ook afgevallen maar heeft erna een flinke inhaal slag gemaakt.
was al 3 x bij de ha geweest (ook op de post) maar omdat hij het rs virus waars in maart al gehad heeft was het nu niet meer ' ernstig'. zolang hij nog plaste hoefde we niet langs te komen. mocht natuurlijk well maar ze konden er niets aan doen.
wel zielig hoor maar gelukkig weer over!

Terug
Bovenaan