RS Virus???

Gister en vannacht al op de HAP gezeten en straks nog eens naar de vervanger van de huisarts om nog eens naar d elongetjes te laten luisteren.
Eline hoest heel erg, en drinkt sinds gister heel slecht. Gelukkig nog wel genoeg om niet uit te drogen, maar het zit er bijna tegen aan.
Moet om 11 uur bij de verv. ha zijn en dan zien we wel verder.
De assistente vond het vreemd dat er nog niets was gedaan. Vanmorgen had Eline 39.2 koorts. En jonge kinderen met zo'n koorts moeten worden opgenomen, zei die assistente. Ben al heel blij dat ik er vanochtend tussen mag. Als het niet gaat, mag ik nog eerder ook.
Ik hou jullie op de hoogte...

Wij hebben toen onze dochter 2 maanden was hetzelfde gehad. Ons werd toen gezegd dat ze baby's tot 2 maanden opnemen ter observatie. Onze dochter was toen 2 maanden en 4 dagen!!! We werden dus weer naar huis 'gestuurd'. Ook al is het RS virus dan is het nog vaak uitzieken (tenzij ze echt uitdrogen natuurlijk)...
Bij ons is het snel goed gekomen. Ik hoop hetzelfde voor jullie. Succes straks!

PS Nu weer neusverkouden, niesen en hoesten hier... En dan gaat ze nog niet eens naar het KDV.......

Dus wel RS virus en opgemen ter opservatie ook omdat ze te weinig drinkt. Ze ligt nu aan de monitor, en krijgt straks ook nog een sonde. Ben nu eventjes thuis, ga er straks weer heen. Even snel wat spullen pakken, eten, en dan maar weer naar het ziekenhuis. Hopelijk zijn we zaterdag weer met z'n allen thuis...

Vanmiddag de fles van 80 leeg gedronken. Ik ga straks weer. heb net de oudste in bed gelegd en zij weet ook niet dat ik in het ziekenhuis slaap. Ze vondt het vorige keer al niets dat ik niet thuis sliep, dus hebben wij dit eigenlijk bewust voor ons gehouden. Voor haar ga ik zo nog een flesje aan Eline geven en kom ik daarna naar huis, maar ik blijf dus gewoon daar.
Hopelijk word ze snel beter en zijn we met oud en nieuw weer thuis...

Terug
Bovenaan