RS virus

Hier ben ik weer. Deze keer heeft het RS virus mijn meisje te pakken. Gelukkig ben ik zelf weer een beetje op de been en kan ik nu goed voor mijn meisje zorgen, dat is ze op dit moment ook hard nodig.
Vanmorgen kreeg ze hoge koorts en ben ik met haar naar de huisarts gegaan omdat ze ook erg vast hoest en afgelopen weekend ook veel heeft gespuugd. Deze stuurde ons meteen door naar het ziekenhuis. De kinderarts heeft haar bekeken en ze heeft het RS virus. Omdat de afdeling vol lag en Fleur nog alert is mocht ik haar weer mee nemen naar huis, met de afspraak dat als ze verder ziek wordt, huilt zonder tranen, geen natte luiers en niet meer alert is ik meteen naar de kinderarts bel.
Ik moet nu de komende dagen haar steeds laten zien aan de kinderarts en moet ze steeds gewogen worden. Als ze afvalt moet ze zowiezo blijven....

Nu maar hopen....
 
Hoi Anoushka,

Dat is schrikken, moet je toch niet aan denken zo'n kleine muis in het ziekenhuis. Moet je nu de komende dagen steeds naar het ziekenhuis met haar?
Heel veel beterschap voor Fleur en veel goede moed voor jullie. Hoop dat ze gauw opknapt en niet naar het ziekenhuis hoeft.

Liefs banka
 
Bah wat vervelend zeg. Ravi heeft hetzelfde virus gehad (en nog een ander virus) en heeft er tijdens de feestdagen 5 dagen voor in het ziekenhuis gelegen, Echt zielig om te zien hoe je kind het moeilijk heeft.
Hopenlijk komt het bij jullie niet zo ver en wordt Fleur snel beter zodat jullie lekker thuis kunnen blijven.
Heel veel sterkte en beterschap!
groetjes Hanneke
 
Helaas weet ik er ook alles van. Jasmijn heeft het virus ook gehad, maar toen lag ze al (sinds haar geboorte) in het ziekenhuis.
Ik hoop dat de piek snel voorbij is en dat je kleine meiske gewoon thuis mag blijven!

Veel sterkte.

Liefs, Marieke

P.S. Fijn dat het met jou weer wat beter gaat!
Xxx
 
Gelukkig dat het met jou weer wat beter gaat, maar minder geslaagd dat je meisje nu in de lappenmand zit. Hoe gaat het nu? Ik hoop dat haar conditie op peil blijft en dat ze lekker thuis mag opknappen. En dan hoop ik gelijk dat het dan even klaar is met al die ellende bij jullie. Veel sterkte!!
 
Bedankt allemaal.
Ik moet haar elke dag laten zien bij de kinderarts. Dus nu maar hopen dat ze steeds mee mag naar huis. Vandaag gaat het iets beter met haar. Ze spuugt iets minder en heeft vandaag nog geen koorts gehad. Gisteravond had ze wel weer hoge koorts. Ben wel een beetje bang de nacht in gegaan, maar elke twee uur haar gevoed en dat bleef er steeds in. Vanmorgen om acht uur heeft ze weer gespuugd. Maar nu nog niet weer. Ik moet straks ook weer naar gynaecoloog heen om te zien of alles nog goed is bij mij daarbinnen en als ik mazzel heb krijg ik dan meteen de mirena geplaatst.
Oma komt even oppassen op onze kleine meid, alhoewel zij het wel heel erg vindt om op te passen want als ze moet hoesten knijpt ze hem wel. Onze oudste is bij de andere oma om zo de ene oma weer te ontlasten. Wat een regelgedoe maar het is niet anders..
Zolang mijn kleine meid maar rustig blijft en niet te veel hoest moet het voor oma te doen zijn.
Gisteravond wilde ik nog even gauw naar de winkel en was mijn man ook even met haar alleen nou dat vond hij ook niet echt bepaald fijn. Hij was blij dat ik er weer was. Was hooguit half uurtje weg. Kun je nagaan hoe bang ze allemaal zijn dat er wat met Fleur gebeurd (ademnood, spugen enz) maar ik ben wel de hele dag bij haar en moet alles wel doorstaan die moeilijke momenten. Nou ja, daar ben je moeder voor he?!

Ik schrijf gauw weer een stukje. Erg fijn om al die reacties van jullie te lezen. Dat doet me toch wel goed om alles zo te lezen!
 
Terug
Bovenaan