rubbere mat/tegels voor in de tuin ?

wij hebben in onze achtertuin alleen maar bestrating en ik ben bang dat mijn dochter al zit ze in haar badje of aan het spelen is ze met haar hoofd op de stenen valt.
Nu hb ik weleens gezien van die rubbere matten/ tegels. Kan iemand mij vertellen waar je die kan kopen of heeft iemand een ander idee ?

Bij ons (Breda) verkopen ze ze gewoon bij Intratuin. Ze zijn wel redelijk aan de prijs (volgens mij rond de 9 euro per tegel), maar goed veiilgheid kent geen prijs..
Wij hebben ook een grote speeltuin achter in de tuin maar hebben daar gewoon gras onder gelegd, ideaal!!
Misschien is dat nog een idee?
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Ik weet niet echt of het nodig is...... Je kindje zal nog heel vaak gaan vallen in het leven en er zijn niet overal van die zachte tegels.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat er stukken zijn in de tuin waar je het wel wil (rond een schommel bijvoorbeeld). Zoals mijn voorganger al aangaf zijn de tegels behoorlijk prijzig. Soms zijn ze wel in de aanbieding. Ook kun je eens op marktplaats kijken. Ze worden nog wel eens tweede hands aangeboden.

Groetjes, Karin

hoi,

pasgeleden was ik bij toys'r'us en daar lagen rubberen tegels bij de zandbakken.
zit  er ook over te denken om die er omheen te leggen.

groetjes!
debby (mv puck 8-6-07)

Ze staan nuin de gamma-krant (40x40x2,5 cm) voor 4,99 per stuk in groen en zwart. 31.19 per m2... Best prijzig maar je gaat vast niet je hele tuin ermee aanleggen!

Ik zag ze toevallig dus ik denk vermeld t hier even!

Gr Evelien

Terug
Bovenaan