rubensvrouw?

A

Anoniem

Guest
Ik had eerst een berichtje gemaakt voor hopvrouw maar jij heette volgens mij rubensvrouw.
Hoi rubensvrouw,
weet je nog dat ik een tijdje geleden geen gevoel in mijn linkerbeen had?
jij wist toen te vertellen dat het een zenuw was die klem lag.
nu zit ik met het volgende.
er is nog steeds dat voze gevoel in mijn been maar hij doet nu ook sinds een paar dagen enorm pijn.
het word steeds erger en ik ben volgende week pas uitgerekend.
moet vandaag wel naar de gynacoloog maar ik weet niet of die hier verstand van heeft.
daarom wilde ik aan jou vragen of jij wist wat ik eraan kan doen.
alvast bedankt.
gr lisette

Haha, het lijkt ook op elkaar: Hopvrouw of Rubensvrouw ...

Vervelend dat je been nu zo pijnlijk is! Ik denk dat het inderdaad een zenuw is die klem zit. Dat kan dus gevoelloosheid of pijn geven. Zolang de plek niet groter wordt en je geen "uitval" (verlammingen enzo) hebt, is er geen reden om je zorgen te maken.
Helaas is er weinig aan te doen. Ibuprofen werkt het beste voor dit soort pijnen, maar dat mag je nu niet hebben. Je kunt evt paracetamol nemen, je mag er 6 per dag.

Sterkte!

Groetjes,
Gyöngy

ibrufen is een soort spierverslapper toch? En is die ook bloedverdunnend? Dat dat de reden is dat je het nu niet mag hebben?
We kunnen wel een toppic openen met vraag het de dokter....
geintje.
Ik wens jou heel veel sterkte en beterschap natuurlijk

Klopt dat het een ontstekingsrenmmer is. En bloedverdunnend. Daarnaast remt het de weëen af, dat is ook een vd redenen waarom je het niet mag slikken in de zwangerschap. In het begin vd zwangerschap kun je het wel af en toe nemen maar op 't eind absoluut niet!

Groetjes,
Gyöngy

Terug
Bovenaan