Rug en bekken!!

Hoi mama's in spe,

Hoe is het met iedereen?

Hier is op mijn bekken en rug na alles goed....
Ik heb nu al met nu 13 weken last an mijn bekken en onderrug...
Ik ben al begonnen met gym,maar vandaag heb ik me een bekkenband gekocht omdat ik teveel last heb tijdens mijn werk,ik ben blij dat ik hem heb nu want het was wel een verlichting vandaag met werken.

Gisteren tijdens het winkelen met een vriendin ben ik helemaal uitgeput en verga ik van de pijn!!echt vreselijk om het nu al te hebben,ik moet nog zeker 27 weken!!

Met het werk gaan ze zondag nar de kappersbeurs in Rotterdam zou graag mee gaan,maar ik trek dat niet de hele dag slenteren over zo'n beurs,mijn baas vond dat ik me niet moest aanstellen...
Ik heb gezegd dat als ik mee ga ik me de dagen erna ziek moet melden omdat ik dan teveel pijn heb,gelukkig begrepen mijn collega's me wel....

Hebben jullie nog vervelende kwaaltjes??

Ik heb ook veel last van mijn rug. Ik ben ook enorm bang dat ik net als hij mijn zoontje rugweeen zal krijgen. Maar zo'n bekkenband... Waar heb je die gekocht en zijn ze nog duur?
Buiten rugpijn om heb ij nog steeds last van weinig eten. Vooral s avonds staat het eten mij niet aan. En ik slaap slecht omdat ik een buikslaper ben van oorsprong....

O, dat kan zo'n zeer doen!
Na de geboorte van Alex had ik ook erg last van m'n rug. Ik ben toen erg geholpen door een mensendiek therapeut. Misschien kan je huisarts je doorverwijzen?

Ik ben nu morgen 14 weken en gelukkig van de meeste kwaaltjes af.

Ik heb bij vlagen last van mijn rug en bekken, ligt er net aan hoe druk ik het heb gehad. 's Avonds doe ik vaak ontspanningsoefeningen voor mijn bekken en een warme kruik helpt daarbij. Ik heb nog steeds giga last van m'n borsten, heb iedere ochtend het gevoel dat ze zwaarder zijn geworden. ;-)
Slapen is een drama, ik ben ook een buikslaper...dit lukt echt niet meer. Maar in een andere houding slaap ik gewoon niet. De ochtendmisselijkheid is een stuk beter gelukkig, maar nog steeds aanwezig.
En mijn geur is mega! Ik ruik overal vanalles, vooral veel vieze geurtjes. Zelfs het lekkere geurtje van mijn vriend vind ik nu te vies!!
En ik had verwacht dat zo rond de 12 wkn de vermoeidheid wel over zou zijn, maar is toch nog steeds aan de orde...helaas.
Geen geklaag hoor, heb het maar wat graag over voor ons ukje!

Ajajajaj das niet best meid... 1 ding: luister naar je lijf en neem echt NU voorzorgsmaatregelen. Ga naar een goede bekkentherapeut en ga desnoods (tijdelijk) minder werken. De hele dag staan helpt ook niet mee, en dat doen kapsters natuurlijk veel.
Ik heb sinds de vorige zwangerschap last van mn bekken dus al 3,5jaar. Veel te lang doorgegaan en wilde me niet aanstellen. Nou, spijt heb ik! Een concert (staan) bijv of heel lang zitten is voor mij gewoon geen optie meer, en das echt balen.
Sterkte maar denk aan jezelf... En je moet nog een hele tijd tot de 40 weken. Groetjes

heey,hier alles prima,heb eigenlijk niks teklagen hier.eerste paar weken extra migraine gehad,nu niet meer.ik herken het wel van mn andere zwangerschappen.ben alleen errug moe afentoe.en met tesnel opstaan zie ik afentoe sterretjes hihi.maar goed geen lastige kwaaltjes verder.jy sterkte ook en goed luisteren naaar jezelf en eigen lichaam.x

ik heb best last van pijn onder in de rug, rechts van stuitje zeg maar...net of er n mokerslag geweest is...vanmiddag met mama ff op fiets de stad in, nah, daarna was t echt nie grappig meer...
Maar daar valt toch niet onder de bekken?

Ik heb ook al vaak last van mijn rug en heupen, nu kan het bij mij ook in combinatie zijn met de reuma. Ik ga daarom van de week weer een afspraak maken bij de fysio om te kijken wat die voor mij kan doen.

Ik heb 2 honden die ik 3 keer per dag uitlaat en dan moet ik 3 etage naar boven. Ik ga altijd met de trap want ik ben niet zo liefhebber van de lift. Nu pak ik heel soms zelfs de lift omdat ik dan zoveel last heb.

Terug
Bovenaan