Rug- en bekkenpijn

Inmiddels loop ik 2 keer per week bij de fysio voor pijn in mijn rug en bekken. Zo balen, tijdens de zwangerschap nergens last van gehad. We trainen mijn rug en thuis moet ik de buikspieren doen.

Hoe is het met jullie rug en bekken?

gelukkig nergens last van ,sport nu weer 3x in de week ,merk wel dat ik men conditie nog niet terug heb.
das wel balen voor je hoop dat je snel weer opknapt.
gr cinderella

Hier een conditie van 0,0. Van m'n bekken gelukkig geen last meer maar wel sneller van m'n rug. Maar het is gelukkig te doen. Jij sterkte ermee!

Heb er ook behoorlijk last van, vooral m'n rug. En idd, buikspieroefeningen doen ja, ga d'r maar aanstaan;) Ben helemaal geen sportief typje, maar zou helemaal niet verkeerd zijn om eens iets aan beweging te gaan doen.. Moet straks weer naar de therapeut.

Ik ben niet echt sportief, maar ik fietste altijd de 10 km naar mijn werk. Ik ben afgelopen week weer begonnen en ik merk wel dat ik helemaal geen conditie meer heb... Als ik veel gelopen heb, voel ik wel mijn bekken - niet echt pijn, maar het is stijf. Ik doe een postnatale cursus in een mensendiek-praktijk, dat heeft mij veel geholpen.

Mijn fysio zegt dat zitten, traplopen en tillen niet goed zijn voor het bekken. Wandelen wel. Maar met zon kleintje moet ik dus heel vaak de trap op en af. En op mijn werk hebben we ook geen lift en zit ik op verdieping 3..

Hoop dat het na 9 maanden ontzwangeren (eind juni dus) echt over is. Liever eerder.

Terug
Bovenaan