rug klachten




Heb zo'n last van mijn rug ben nu 23 weken maar helemaal niet veel aangekomen? en toch last. Nou heb ik een zwakke rug volgens mij heb altijd een blockade aan 1 kant rechts pffff klote zooi.

Een beetje onsmakelijk maar eh heb ook last van donker groene ontlasting??? sinds ik zwanger ben, ik eet niets raars ?? is dat bekent?

san 23 wk :)

 
Hoi anoniem,

Ik heb ook erg veel last van mijn rug. Het verbaast me dat dat nu al begint (ben 21 wk) en wou net eens op internet kijken. Ik werk 5 uur per dag achter de computer en heb dan en s avonds helemaal veel last. Heb dan ook erg veel respect voor zwangeren die 8 uur of 40 uur p/w werken. Mijn ruggegraat schijnt ook niet helemaal goed te lopen, waarschijnlijk dat t daar door komt. Ben wel benieuwd naar de komende maanden...
 
Haai,

Ik had met 23 weken ook zo'n last, het zijn waarschijnlijk je banden die aan het rekken zijn. Vraag anders een verwijsbrief naar de fysio, daar leer je bepaalde oefeningen waardoor je je spieren kunt ontlasten en waarop je moet letten als je bijv. opstaat, of stofzuigt enzo. Ik ben nu 36 weken en ik heb weinig last moet ik zeggen... De ontlasting heb ik geen idee moet je misschien ff aan de vk vragen
 
Terug
Bovenaan