rug klachten

hoi.

met mijn vorige zwangerschap had ik al heel vroeg bekkeninstabilteit. ik moest toen met 16 weken al minder gaan werken. en met 24 voldig stoppen omdat ik niet meer op of neer kon.

ik ben nu 15 weken
de afgelopen dagen begin ik weer pijn in mijn onderug te krijgen het is nog niet zo heel erg maar toch maar de verloskundige gebeld wat ik moet doen.
ze vertelde dat ik toch maar met de fysio moet bellen.
en hopen dat het niet veel erger wordt.
ik heb gebeld en ik kan morgen al terecht gelukkig.

nu ben ik wel blij dat sind het weekend bijn zoontje van 16 maanden los loopt dat schild al een hoop til werk voor mij.

ik wilde even mijn verhaal kwijt

gr nelleke

bah vervelend als je last hebt van je rug want je doet zo'n beetje alles met je rug ;(
goed van je dat je fysio gebeld hebt....ik stel het steeds uit...ach kan nog wel ...heb namelijk al flink last van onderrug, heup/been....wil er niet aan toegeven maar zal toch binnekort maar eens bellen denk ik...
succes meid

Ik herken de klachten, ben inmiddels al 2 weken aan de fysio vanwege mijn rug klachten... Blij dat je zo snel terecht kon, hier zat er anderhalve week tussen... Ze hebben het wat druk...

Succes!

hoi allemaal

ik was zeker blij dat ik snel kon komen bij de fysio
van morgen geweest het is nu echt de beginende pijn.
ze hopen dat ik nu er op tijd bij ben want de vorige keer was het heel erg.

naomi ik al als ik jou was toch de fysio bellen
want de vorige keer heb ik het ook lang uit gesteld en dat heb ik geweten ook.

Ik begin nu eigenlijk langzaam mijn heupen te voelen... Met bepaalde bewegingen echt pijn. Ik kijk het nog even aan voor het weekend en anders even met huisarts bellen.

oei oei, heel herkenbaar, kon vorige week bijna niet meer lopen van de pijn. nu mag ik veel gaan zitten op het werk. maar weet niet of ik het nog lang aankan op het werk.
heel veel sterkte en succes met je rug!!! hopelijk helpt het voor je bij de fysio!!! Groetjes

Terug
Bovenaan