Rug pijn

Hallo,
Hebben jullie ook zon rugpijn? Sinds gisteren heb ik erg veel last van lage rugpijn en veel druk aan de onderkant van voren. Zou d baby misschien verkeerd liggen. Ben nu 36+4 wk.
Heb vdg tot nu toe ook weer niks kunnen doen. Heb de oudste op d fiets nr school gebracht en ben daarna weer mijn bed ingedoken wegens de druk en d rugpijn. Nu 3 uur verder is het ng steeds niet minder geworden. Kan toch niet d hele dag in bed blijven?

Is het al ingedaald? want dit lijkt wel op indalingsklachten. Ik heb nu ook sneller last van mijn rug en schaambeen maar ik kan er alles nog wel om doen. Bel anders de vk even!
Zijn de bewegingen van je kindje nog wel hetzelfde? Want dan ligt ie waarsch gewoon nog hetzelfde.

Sterkte!

ik weet dat ik met mijn eerste erge rug weeen had die door trokken als druk in mijn buik.
(dat begon ook met lage pijn in mijn onderrug)
ik wist overigens helemaal niet dat dat bestond toen en dat dat al een vorm van weeen waren
mijn zoon is toen
met 36 weken geboren... misschien is het toch wel handig als je even je vk bel als dit aan houd!!
ze kan beter een keer voor niks komen denk ik dan maar... dit wil overigens niet zeggen dat dat nu ook zo bij jou is hoor!! wil je niet ongerust maken maar neem gewoon het zekeren voor het onzekeren belletje kan zo ie zo geen kwaad toch?

heel veel sterkte en succes zou ik zeggen!!

Moet morgen toch op controle, een nachtje kan ik nog wachten, is inmiddels wat milder geworden.Denk niet dat de kleine al ingedaalt is, ze is wel wat gezakt omdat ik niet meer zo'n druk op de borst heb, maar kan niet zeggen dat ze al ingedaalt is...... de Vk heeft me nog vorige week omdat dit mijn tweede is dat dit pas echt op t einde zal gebeuren..... ben eens benieuwd. Ze zit wel helemaal bol aan de rechterkant : kan er nog steeds niks van maken of dit de billen zijn of het hoofdje.
Het is hier harstikke warm buiten, gelukkig is het maar 19 binnen, maar voelt wel als 26.
Bedankt voor de tips.

Hallo,

Ik ben er 36.3 zwanger en mijn 3e meis is al twee weken aan het indalen/ingedaald.Beetje weeengevoel in mijn rug,druk op mijn onderkant.Is ook bevestigd door mijn verloskundige.

Mijn tweede daalde ook al met 34 weken in en werd toen met 38.6 geboren.

Het is wel wat uitzonderlijk ,maar kan dus wel.

Succes!

Ben vdg niet geweest, gelukkig is d rugpijn wat minder. Morgen ga ik wel na de vk. Vdg al d hele dag last van diarree en hoofdpijn. Ga nu mijn dochter van school halen en duik daarna mijn bed weer in. Gelukkig heb ik het eten al klaar.

Terug
Bovenaan