Rug....

Jep vanaf zaterdag in combinatie met een menstruatie achtige kramp in mijn onderbuik die maar niet weg wil zakken ook voel ik de kleine minder loop ik me het ongans naar de wc en ben ik misselijk en lekker een warme douche voor mijn rug maakt het alleen maar erger. Net van mijn moeder de verloskundige moeten bellen die dacht dat het met de indaling te maken had maar aangezien ik normaal een golfslagbad in mijn buik heeft komt ze dalijk voor de zekerheid luisteren

Die rugklachten zijn wel herkenbaar ja.. Bij mij ligt het er overigens wel aan dat ik nog erg veel doe, op dagen dat ik het wat rustiger aandoe gaat het ook een stuk beter. Moet inderdaad ook echt ff een paar passen 'op gang komen'. Voor zover je het kan toch proberen om niet teveel zwaar te tillen ed. (al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan..)

En Mandy1990: Vervelend dat je zo'n last hebt.. hoe gaat het nu met je? En is de verloskundige geweest? Heeft de buikpijn inderdaad te maken met de indaling?

Jep verloskundige is geweest hartslag van de kleine was te hoog gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis en aan de ctg alles gelukkig goed en weer thuis. De pijn klachten komen van het indalen en voorwerk

Hier geen rugklachten, gelukkig. Bij de eerste veel rugweeen gehad dus met pech krijg ik mijn rug nog wel te voelen. Maar dat is dan gelukkig maar even en tijdelijk! Sterkte!

Terug
Bovenaan