rugdrager

Hoi,

Ik ben op zoek naar een rugdrager. Ons zoontje is nu 14 maanden en over twee maanden gaan we op vakantie en leek het me handig.

Wie heeft er ervaring. Welke heb je en is het inderdaad handig? Of is het gewoon veel te zwaar en gebruik je hem daarom nooit.

Ben heel benieuwd!

Groetjes Janneke
 
Hoi!
Er zijn een aantal soorten met allemaal verschillende prijzen. Ik zou zeggen: neem je kindje en partner mee naar de grote buitensportzaak (Beversport, Kathmandu etc.) en ga lekker passen. Dit is echt noodzakelijk! Wij hebben echt geen spijt van onze aankoop, hij is echt superhandig! Je kunt overal komen.
Groetjes, Ingrid
 
hi,
wij hebben er net een via Marktplaats gekocht en we moeten 'm nog   echt testen. tot nu toe bleven we een beetje rond huis rondhuppelen. onze zoon vindt het wel prachtig, lekker mee in de moestuin (niet te schielijk voorover bukken dus)
of wandelen over een zandpaadje waar de buggy op vastloopt.

een middagje passen is op zich een goed idee, maar de prijs van een nieuwe rugdrager schrikt ons wel af.

Miep
 
Hoi,

Je kan ook gewoon in een winkel gaan passen, puur om te voelen welke het beste zit.
En dan op MP kijken of ze daar (2e hands) te koop zijn.
Weet je iig zeker dat je voor jou gevoel een goede te pakken heb.
Anders is het nog duur-koop als hij niet bevalt.

Groetjes Debby mv B'Elanna
 
hoi,

Ik heb hem ook via marktplaats gekocht en ik ben er heel erg blij mee. We hebben de kids comfort 2, de beversport uitvoering. met zonnedak en regenkap. Die laatste 2 zijn echt wel handig. Nieuwprijs is mer dan 200 euro en nu 65. We gebruiken hem alleen om echte boswandelingen te maken. Mijn dochtertje vindt het prachtig en het is beter te dragen qua gewicht dan een buikdrager vind ik , nu ze zwaarder wordt (ze is nu 9 maanden)
groeten Elke
 
Wij waren vanmorgen bij de V&D (in Almere) en daar hadden ze nu rugdragers van Nomad voor 59 euro (normaal 159 euro). Heb gepast en zelfs Hannah (8 maanden oud) er in gehad op m'n rug en zat best goed vond ik, maar toch maar niet gedaan. Zou wel een heel erge impuls aankoop geweest zijn...haha

Ik wil er wel nog een keer eentje hoor, maar Hannah kan nog maar net een week of 3 zitten (ze zit wel al stevig hoor, valt alleen om als ze moe is of iets probeert te pakken dat te ver weg ligt). M'n man roept dat hij haar wel een tijdje in de buikdrager kan dragen als we willen wandelen (was een kleine maand geleden nog net geen 6 kg, dus is een lichtgewichtje). We gaan as maandag op vakantie en het lijkt me wel handig zo'n rugdrager, maar ik denk dat ze toch nog iets beter moet kunnen zitten en iets groter moet zijn.

Maar misschien een tip als je een niet te dure wilt...

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)
 
Bedankt voor de tips.

Ben al druk bezig met passen en inderdaad de 1 zit veel beter dan de ander.
Morgen gaan we winkelen in Zwolle daar hebben ze ook een v en d ga daar zeker even naar binnen ben benieuwd of ze hem daar ook hebben die nomad.
Ook gaan we daar naar een outdoorwinkel om daar rugdragers te passen. Die zijn daar wel duur maar dan ga ik gewoon verder winkelen op marktplaats.

Trouwens mijn zoontje vindt het geweldig al die rugdragers, die vermaakt zich wel!

Groetjes Janneke
 
Terug
Bovenaan