Rugdrager

Hoi! Ik heb veel gebruik gemaakt van de buikdrager van babybjorn alleen wordt het me nu wat te zwaar. Een alternatief is de rugdrager. Heeft iemand hier ervaring mee? Ben benieuwd naar jullie reacties!

He hoi jij ook weer hier, leuk.

Wij hebben zo'n speciale trekkersrugzak waar Berend in kan, deze.... Weet het merk ff niet meer. incl zonnescherm en regenhoes, standaard om de rugzak op de grond te zetten. Op de foto maken we een klein testwandelingetje en is hij nog maar 5 maanden. Inmiddels past hij er beter in.

Echt ideaal!

ik heb de buikdrager ook vaak gebruikt, maar onze kleine meid (pffffffff met 4,5 maanden was ze al ruim 8 kilo, ik vrees voor nu het ergste) wordt er te groot voor. Ze is nu 5 maanden, en ze kan nog niet zitten. Maar ze is wel de wandelwagen eigenlijk uitgergoeid. Dus ik zit er een beteje mee hoe ik haar en big brother (17 maanden) ga vervoeren. Zij past dus niet in de duowagen, en hara grote broer is te klein om hele lange afstanden te lopen. Dus ik kan haar ook niet al in de quinny doen.

Zo'n rugdrager lijkt me dan wel wat. Misschien toch eens uitpoberen.

Miep

Hoi,

wij hebben een tijdje terug een rugdrager zoals die van Jannetje voor onze oudste gekocht, dit is een Jack Wolfskin. We hebben hem via marktplaats gekocht. En is echt nog als nieuw!! Andere goede merken zijn Deuter en Nomad. Het is handig als er een uitklapbaar standaardje aan zit, zodat je hem als stoeltje weg kan zetten. Bijvoorbeeld op de tafel om je kindje er in te zetten en dan op je rug te zetten. Let er ook op of er een handig vakje in zit voor luiers en dergelijke. We hebben hem tot nu toe niet veel gebruikt, maar verwacht wel dat we hem voor onze zoon meer gaan gebruiken.
Ze mogen er pas in als ze goed kunnen zitten. Dit is voor de meeste kinderen zo rond de 8 a 9 maanden.

Succes!

groetjes,
kiki

Wij hebben een Deuter. Een ideale rugzak. Je kan er ook een stoeltje van maken door hem uit te klappen. Lijkt op die hierboven staat op de foto.
Ook met regenhoes en zonneschermpje.
Floor heeft er alleen nog niet ingezeten omdat ze zo klein is. Ze komt niet boven de rand uit, hihi. Ach volgend jaar kan ze er nog met gemak in!
groetjes,
Ruth

Wij hebben er één van active leisure, hadden we voor de oudste gekocht en hebben we heel veel gebruikt vanaf dat hij 8 maanden was. Vooral op vakantie was het geweldig, ook als je over drukken markten etc. heen liep. Niet zo'n wandelwagen waar iedereen bijna tegen aan loopt en een kind dat alleen naar benen kijkt.

Voor de jongste gaan we hem ook gebruiken als hij wat ouders is, nu zit hij met zijn zeven maanden nog goed in de buikdrager.

Wij hebben er ook een zon en regen kap bij echt ideaal!

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan