Rugklachten? Naar de fysio......

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb al een paar weken erg last van mijn onderrug en de vk adviseerde naar de fysio te gaan. Nu blijken de onderste wervels vast te zitten, scheeft te staan en de banden en spiertjes er om heen zijn geirriteerd. Het komt dus niet vanuit mijn bekken, maar dit is het gevolg van het gewicht dat nu aan de voorkant hangt, de buik dus...haha!
Nu ben ik zojuist door een manueel therapeut gekraakt en ik moet in ieder geval donderdag weer en volgende week ook nog 2x. Hij zei dat het goed was dat ik er niet mee door ben blijven lopen, omdat "het er wel bij zou horen in de zwangerschap". Rugklachten moet je altijd serieus nemen en laten behandelen, indien nodig. Ik had ook zo'n verstevigende buikband gekocht (merk Anita) en die zijn prima om je buik te ondersteunen!

Afijn, ik wilde deze info toch even met jullie delen, aangezien ik niet de enige zal zijn met allerlei kwalen en klachten.

Succes meiden, Patricia

Hoiiiiiiii

Ik vind het erg rot voor je dat je pijn in de rug hebt!! Maar het is voor een goed doel.. haha
Maar misschien is er iets dat de pijn iets draaglijker kan maken!!

BODY BOOST

Dat is een programma op de sport school en is speciaal ontwikkeld voor mensen met nek, schouder en rug klachten!! Ik werk zelf in de sportschool en heb alleen maar positieve berichten erover gehoord!! het is een programma waar fisio, lichte erobic en houdings therapie bij elkaar komt. Het is een programma van Carl Noten. Over het algemeen komen veel klachten door een verkeerde houding, wat door dat programma weer goed word gezet.

Het is zeker de moeite waard om te doen!!

Succes verder!! liefs

Hi!
Ook ik heb precies hetzelfde...ben al 2 keer naar de fysio geweest maar nu doet het zo ontzettend pijn! Ik moet morgenvroeg weer dus hopelijk kan ze me helpen. Vrijdag trouwt mijn broer en als ik zo de dag daar moet komen is dat niet echt fijn
Wilde me laten masseren maar dat deden ze niet, was zo'n chinese massage salon, op zich wel fijn dat ze niets willen forceren maar de tranen staan in mijn ogen. Het doet zo'n ongelofelijk veel pijn en ik word gek van die mensen die zeggen: Ach het hoort het erbij je zal nog wel zwaarder worden"
Ja dat denk ik ook... of..."als je dit al pijn vindt doen wacht maar op de bevalling"
Oke dit is meer een soort van zeik mail geworden wat niet de bedoeling was maar je wordt er ook niet vrolijk van.
Ik weet niet echt hoe ik moet gaan staan of zitten en of bewegen nu juist wel goed is of niet....

Terug
Bovenaan