Rugklachten pff

A

Anoniem

Guest
Hoii Meiden  ..

Ik ben 28weken en 2 dagen, en heb de laatste 4a5 weken niks anders dan last van mn rug in de avond  ben in totaal ook al 18 kilo aangekomen! ga dan altyd al lekker op de bank liggen maar elke houding is gewoon niet fyn pff..
ben ook een alleenstaande moeder en heb geen man die myn rug even lekker kan  masseren helaas, af en toe is myn moeder zo vriendelyk om dit voor my te doen.. heeft er iemand tips voor my????

Groetjes

Hoi ben ook alleenstaande mama ik heb sinds een paar weken ook erge last van mijn onderrug erg vervelend met zitten,liggen,lopen en slapen.Ik ben in het begn 7 kilo af gevallen en ben daar pas 3 kilo van aangekomen maar tocword de pijn in mijn rug steeds erger.Ik krijg nu fysio heeft nog geen verlicting gebracht maar   nu 2 keer in de week hoop dat dat een beetje helpt want moet nog 9 weken

hoi meiden

ja ik ken dat ik heb ook last van me rug,,ik heb normaal al een holle rug maar nu omdat die buik steeds meer naar voren gaat trekt het nog meer me rug hol en daar heb ik heel erg last van ,,,pff dat bedoelen ze nou met de laatste loodjes he nou zie wel hoe ik die 12 weken nog doorkom,,
sterkte

liefs cora

Hey allemaal,

Hier nog een alleenstaande mama...
Ik heb nu wel een gescheurde wervel in men rug maar ook zoveel last,lig constant te rusten en zo en ja voor de moment kan er niks aan gedaan worden he...
Mijn tips zijn,warmte...
Als je echt zoveel last hebt,een warm badje(ook niet te warm)kan de pijn wel verzachten hoor.
Of bv een kersenpitkussen verwarmen en op je rug leggen neemt ook wel wat pijn weg..
Ik zelf heb in men bed een elecktrish deken..
Gebruik het nu wel nog even niet want is nog te warm maar dat helpt ook heel goed hoor,als het dan echt niet gaat en ik zet het deken op en dat op men rug,is echt zalig hoor.
Maar met een kersenpitkussen gaat het evengoed hoor...
Hoop dat jullie er wat aan hebben...
Liefs orchideke
32 w

Terug
Bovenaan