rugklachten ter hoogte van onderste ribben, wie ook?

Hallo,
Heeft er iemand ook last van zijn rug, maar dan niet onderin, maar juist ter hoogte van je onderste ribben ongeveer?
Ik heb er met liggen en lopen geen last van, maar alleen met zitten en dan na een paar minuten al, heel vervelend met een hele dag werken.
Halve dagen werken is geen optie met een eigen praktijk. Ik ben inmiddels al wel 30 weken, maar dan nog. Iemand tips?

Hoihoi,

hier nog een met dezelfde klachten. Volgens mijn huisarts is dit de kleine die tegen je zwevende rib aan trappelt of ligt of wat dan ook. Erg onprettig in ieder geval. Ik rek en strek om het kwartier en dan is het redelijk vol te houden, maar confortabel is het niet.

Groetjes,
Koetjeukkel

hallo,

ook ik heb last van deze kwaal hahaha...had ik met de zwangerschap van mn zoontje ook last van....

ik loop hiermee ook bij de fysio samen met mn bekkenpijn en hij geeft aan dat dit door de houding komt die je lichaam momenteel aanneemt....je buik word zwaarder dus je gaat dus eigenlijk automatisch met een kromming in de rug lopen...heel normaal en de een voelt er wel pijn van en de ander niet....

vertrouw je het niet, dan ff langs de fysio of de huisarts gaan

suc6 verder

liefs denise 27,5 wk zwanger

Terug
Bovenaan