Rugklachten

Hoihoi,

ik heb nu al 2 weken enorme rugklachten en ben er eigenlijk nog niet mee heengeweest omdat ik zoiets had van 'het hoort er allemaal bij'.
De pijn straalt van de onderrug naar m'n rechterbeen, en elke keer als ik een stap wil zetten schiet er een pijnscheut doorheenGrrr, daar word je niet echt vrolijk van..
Moet ik nu direct contact zoeken met een fysiotherapeut, huisarts of gewoon de vk?
Wat zouden jullie doen of heb je gedaan?

Groetjes

Ik heb ook last van mijn rug, maar zoals ik uit jouw verhaal begrijp heb jij het erger als ik. Ik heb het overlegd met mijn vk en gevraagd of ik een zwangerschapsband mocht, en dat mocht wel als ik hem niet continu zou dragen. Ik heb hem dus gehaald en het helpt mij wel. Je hebt net even iets meer steun, de rugpijn is niet weg, maar dan wel minder.

Groetjes
Bibi

Hoi,
Hier precies hetzelfde, alleen dan straalt het bij mij uit naar mijn linkerbeen. Ik slaap er ook 's nachts niet meer van. Ik kan de pijn niet heel goed uitleggen, het begon in mijn onderrug en is nu dus sinds een week via mijn heup en lies uitgestraald naar mijn been. Ik heb wel aangegeven bij de vk dat ik pijn heb, maar ze doen er niet veel aan en zeggen dat het erbij hoort. Ik heb echt al een paar keer met tranen in mijn ogen gezeten van de pin. Maar ik wil me niet aanstellen en bijt nog maar zeven weken door.

Sterkte ermee!

Hallo Dames,
ook ik krijg nu last van de kwaaltjes, vooral pijn in onderrug en bekken. Sinds zaterdag heb ik een buikband gehaald  (is wel prijzig) maar ik kan nu weer lopen zonder gek te worden van de pijnscheuten. De bekkenklachten zijn ook weg.
Misschien hebben jullie wat aan deze tip,
Groetjes Jolanda

Die pijn heb ik al enkele weken en ik ben meteen terug gegaan naar mijn fysiotherapeut. Ik was daar al t/m mei ivm rugklachten (boven in de rug) en nu doet ze dus mijn bekken sinds 4 weken.

Tegenwoordig kun je zonder een verwijsbrief van een ha, gewoon de fysio bellen en een afspraak maken. Wel doen hoor, die kan je waarschijnlijk meer vertellen over je klachten en je helpen. Succes!

Terug
Bovenaan