rugpijn-bruine/roze afscheiding

Help! ben nu bijna 11 weken zwanger en heb de laatste paar dagen last van rugpijn, heb wel met 10 weken het hartje zien kloppen gaat het nu mis? vanochtend had ik zelfs een druppel/of afscheiding?roze/bruin van kleur. Is er iemand die dit herkent?
 
Ik denk niet dat je banf hoeft te zijn. je rugpijn kan bandenpijn zijn, omdat je baarmoeder nu uitzet. Dat heb ik ook. En zolang je afscheiding niet helderrood is, is er niks aan de hand. dit is gewoon nog wat oud bloed of je beebje nestelt zich wat fanatiek in.
 
Als je het hartje al hebt zien kloppen vertrouw er dan op dat het goed gaat.
Ik weet dat het moeilijk is maar ik zelf heb hetzelfde ervaren. Ik heb ook regelmatig rugpijn door oprekking van de banden van de baarmoeder, een aantal maal tot in de zevende maand bloedverlies (druppel) en rozige/ bruine afscheiding gehad.
Oorzaken bij mij waren innesteling, een schimmelinfectie, blaasontsteking en bloedverlies door geslachtsgemeenschap.
Advies; bel altijd de verloskundige al is het maar om gerusgesteld te worden.
 
Heb dezelfde ervaring als jij gehad!
Ben nu inmiddels 24 weken zwanger maar ben ook heel bang geweest, achteraf voor niets!
De eerste keer dat ik zwanger was is het met 8 weken misgegaan, nu voor de tweede keer had ik dus ook erg last van mijn rug en veel donkere afscheiding wat ik nog af en toe heb maar dat kan gewoon ook igelijk de periode zijn dat je normaal ongesteld moest worden!
Dus maak je niet teveel zorgen bij mij is het ook allemaal goed gegaan!

Succes en geniet er van!
 
Hoi,

Ik ben dik 8 weken zwanger en afgelopen weekend had ik net als jij ook een druppel bloed. Ik had het tijdens het plassen. Ik heb meteen de verloskundige gebeld. Er is geen reden voor paniek want het kan zijn dat er een adertje is gesprongen. De baarmoedermond is momenteel zo bloedrijk, dat er eerder iets kan springen. Daarnaast realiseerde ik me dat mijn bloedverlies gebeurde op de dag van mijn eigenlijk ongesteldheidscyclus.

groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan